Mona32 Skrevet 23. juli 2010 #1 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har i lang tid kjøpt hårskum på nettet, men nå har de sidene jeg har brukt å kjøpe fra sluttet med å levere aerosol-produkter. Ser at man får kjøpt via e-bay. Er det noen som kan anbefale meg et skum som passer til mitt fine, skandinaviske hår? Har mange tynne hårstrå, og håret er helt slett. Typsik "lite hold-hår"... Bruker til vanlig Wella high hair, men dette finner jeg ikke på e-bay. Noen anbefalinger, gjerne med navn på selger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisaaa Skrevet 25. juli 2010 #2 Del Skrevet 25. juli 2010 Prøvd noe fra vanlige butikkene? Jeg bruker daglig gliss shampoo og balsam og fixer håret med Got2be. Alle jeg kjenner elsker Got2be. Søk på internette om dette produktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 25. juli 2010 #3 Del Skrevet 25. juli 2010 Prøvd noe fra vanlige butikkene? Jeg bruker daglig gliss shampoo og balsam og fixer håret med Got2be. Alle jeg kjenner elsker Got2be. Søk på internette om dette produktet ja got2be er et godt billigmerke, jeg bruker to sexy hårskum med den nye formelen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2010 Har brukt got2be hårspray, og fikk sånn ekkelt hvitt belegg på håret. Mulig det ikke blir det samme med hårskum... Har vel størst tro på frisørskum. Kanskje bare en fiks ide, men så lenge vi kjøper det på nett for en billig penge så foretrekker jeg det. Og på ebay får man jo fortsatt kjøpt aerosol-produkter, så da er det bare å finne en erstatning til Wella high hair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 25. juli 2010 #5 Del Skrevet 25. juli 2010 anbefaler Toni&guy sitt skum, gir utrolig godt med volum og hold. LØØØØVE it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå