Floranda Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg ser etter en stilig cd-spiller som jeg kan henge på veggen. Hadde vært fint om det var radio og usb-port på den også. Jeg har desverre ikke så peiling på cd-spillere og lyd. Vet rett og slett ikke hva som er bra, og ikke. Den må henge på veggen grunnet liten gulv/benkeplass på kjøkkenet, hvor den skal stå. Håper noen der ute har noen flotte forslag til meg. Prisen er ikke så veldig viktig. Vil ha noe skikkelig. Håper dere har noen innspill.
Fluffe Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hadde en slik en før. Men vet desverre ikke hvor min mor kjøpte den.Skulle gjerne hatt en slik igjen. for meg er forøverig pris vikitg Endret 23. juli 2010 av mirandaa
Floranda Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2010 Ja B&O hadde noen flotte spillere til å ha på veggen. Designet var jo helt rått, det tenker jeg lyden og prisen er også Noen som har noen andre forslag? Kikket litt på de på elkjøp. Er dette bare drit, eller er det noen der med noenlunde lyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå