Gå til innhold

barnepiken misshandlet den 11mnd gamle babyen

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa

http://www.twitvid.com/82630

ADVARER MOT STERKE SCENER!

Jeg syntes ikke sånn "Nanny-cam" er så dumt jeg.. Damen gikk til samme kirke, var anbefalt av flere venner og virket særiøs og flink med barn. Også slår hu, rister, hiver hånkler og baller på babyen..

Fikk helt vondt i magen av den filmen.

Endret av Huffsa

Fortsetter under...

Annonse

Dette er en av grunnene til at jeg sendte mine barn til barnehagen eller barnepark. For har hørt og sett så mye dritt som dette. Ikke at det ikke skjer noe i barnehagen men føler det er mye tryggere der det er mange sammen enn å la barnet være alene med en voksen person jeg ikke kjenner.

Gjest Gjest

Hun er en kvinne så da er det ok. For kvinner kan jo ikke gjøre slikt, de er jo de utmerkede omsorgspersoner. Er bare menn som gjør slikt.

Skal vi tro feministene i alle fall.

Men hadde det vært min sønn ville jeg ha ringt henne og avtalt en ny barnevaktavtale med henne. Da hadde fruen i huset vært bortreist med sønnen, slik at når det ondskapsfulle kvinnemennesket kom over var det ingen vitner som kunne fortelle hva som virkelig skjedde. Men den dama ville fått større traumer enn gutten hadde det vært opp til meg, det er en sak som er sikker.

Annonse

Gjest AnonymBruker

Uff, så grusom film ... !!! Det værste er at det fins nok enda værre episoder enn dette i verden. Hun kan da ikke være helt god i hodet, virker som om hun har store problemer.

Bare når jeg så ansiktet til barnevakten tenkte jeg, at hun ikke så helt god ut, og at jeg aldri i verden hadde ansatt henne! Skjønner godt at man kan bli så sint at man kunne ha banket henne opp, selv om det er feil ting å gjøre. Virker som om hun lar sin frustasjon gå utover barnet. Det var veldig bra at foreldrene monterte et overvpkningskamera!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...