Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg er nysingel, og hadde før det ble slutt bare klinet med typen min. Nå som jeg har vært singel og rota litt rundt en stund, er jeg helt i sjokk over hvor forferdelig dårlig gutta er til å kline. Men så tenker jeg, kanskje det er JEG som er dårlig, siden jeg ikke bruker tunga som dem? Jeg liker å ta det rolig, med forsiktig tunge først, og litt mer etterhvert. Samtlige av gutta jeg har klina med i det siste "spisser" tunga si for å så "rotere" den rundt om i munnen min. Føles ut som om han vil ha en tunge-brytekamp. Det er jo forferdelig ekkelt og ikke minst, overhode ikke noe deilig. Er det normalt å kline sånn som disse guttene gjør? Hvordan klining har du erfart er mest normalt?
loppekasse Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Smaken er som baken vettu Du har nok bare truffet på noen som liker det på en annen måte enn hva du fortrekker
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Jeg lurer da ikke på hvordan dere LIKER i kline i, eller hvorfor de klina sånn. Jeg lurer på hvordan fleste av gutta DERE har klinet med har klina.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Nå er jeg gutt, men... jeg liker også å kysse mykt, rolig, lekent. Jeg liker heller ikke dette "leke-propell"-greiene med tunga (det er en haug med damer som gjør det også, det funker ok til oralsex, men ikke til kyssing). Jeg har også vært borti damer som ikke aner hva mykt og rolig er, som bare slenger seg rett på og er så harde og røffhendte at man lurer på om dama vet hva romantikk er en gang.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 suger på underleppa, noen ganger overleppa, ut og inn, ut og inn.. har ingen bedre forklaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå