Potetgull Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har en god venn som jeg har vært venn med siden ungdomsskolen. Det har alltid vært en slags "gnist" som har fått meg til å flørte litt mer med han enn alle de andre guttene. Jeg er en person som er veldig flørtete av meg, og flørter ofte ikke med vilje. Nå i det siste har jeg begynt å tenke litt på han som noe mer enn en venn, og ser på alle mulighetene for oss hvis vi var et par osv. Men så kommer jo problemet da.. Jeg vet ikke om han bare ser på meg som en venn eller ikke.. Altså, hvis en av mine andre guttevenner hadde sagt at han hadde følelser for meg, eller hadde flørtet ekstra med meg hadde jeg ikke likt det i det hele tatt, fordi jeg ikke føler det slik for de andre. Det er bare han. Og jeg vil jo ikke miste han som venn heller, fordi han kommer vel til å trekke seg litt unna hvis jeg driter meg ut.. Hva skal jeg gjøre? hvordan skal jeg gå frem?
Gjest Hanna Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Gå forsiktig frem du:)) Kom litt mere bort i han enn du vanligvis gjør og se hvordan han reagerer. Trekker han seg litt unna så er det en venn han ser i deg, liker han det du gjør .... ja da veit du det:)) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå