Gå til innhold

Eksen vil ha meg tilbake..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Som sagt.. Eksen og jeg var sammen litt over 6 mnd.. Hadde kjent hverandre en god stund før vi ble sammen..

Vi hadde et turbulent forhold med mange gode stunder, og nesten like mange krangler.. Han er en vrang stabeis, og hvis jeg gjorde noe han ikke likte tok han ikke i mot undskyldningene mine..

Jeg prøvde å si det til han, men som den stabukken han er, så hadde jo han rett, og jeg feil..

Til slutt endte det med en krangel om en bagatell, og vi ble enige om at dette ikke funka, og det var bedre å ikke være sammen..

Det høres ut som om det var helt grusomt når kun det negative skrives, og jeg vil påpeke at det var mye positivt også..! Vi hadde mange gode fine stunder, og jeg ble en av de få personene han turte å åpne seg for. Jeg var, og er ubeskrivelig glad i han, og det har alltid vært mye lidenskap, og gode følelser mellom oss.

Om man ser bort i fra at han er så grusomt sta er han nok drømmemannen min.. Mannen jeg vil ha familie og et langt liv sammen med..

Men som sagt, bruddet kom, og vi var knust begge to (selv om vi ble enige om det) Det har vært en vanskelig tid i sommer, men endelig begynnte jeg så smått å komme meg på beina igjen..

Så ringte han en dag, og lurte på om vi kunne ta en prat face to face.. Jeg gikk med på det, og han fortalte at han hadde skjønnt nå hvor vanskelig han var å være sammen med, og at han var så sta og vrang. Han sa han ikke ville være sånn, og at han skjønte nå hvorfor ting hadde gått så galt.. Han ville for alt i verden endre seg, og han ba omtrent på sine knær om jeg kunne gi han en kjangse til..

Så.. Jeg digger han, og jeg har mye følelser for han, men tørr jeg...? En del av meg rooper "JAAAA", og har bare lyst til å løpe tilbake til han, mens en annen del sier.. "Njææ.."

Jeg har sagt til han at jeg må tenke på det, og at jeg ikke kan ta noen avgjørelse ennå.. Han forstår selvsagt dette, og mener vi burde bruke til til å tørre å være oss selv rundt hverandre igjen..

Ingen av oss vil ha det sånn vi hadde det, men er det mulig å jobbe seg igjennom problemer som følge av ulikhet i personlighet?

Er det nok at man elsker hverandre..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fortsatt har følelser for han og tror ting kan bli bedre denne gangen, så gi han en sjanse. Hvis ikke, så nei!

Hva sier magefølelsen din? Du bør ikke høre så mye på hva andre sier. Bare du kan vite hva du vil.

Skrevet

Ingen av oss vil ha det sånn vi hadde det, men er det mulig å jobbe seg igjennom problemer som følge av ulikhet i personlighet?

Er det nok at man elsker hverandre..?

Det kommer an på hva slags ulikheter i personlighet det dreier seg om, og hvor store de er.

God kommunikasjon og godt samarbeide er det viktigste. Uten dette, fungerer ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...