Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt denne, men er usikker på hvordan jeg skal bruke den. Vanligvis så har jeg shampoo og balsam i håret, jeg tørker det med håndkle, greier det og har i skum. Deretter lar jeg det lufttørke en stund før jeg føner det på mellomvarme på føneren. Kan jeg fortsatt gjøre det på samme måte, men at jeg etter at jeg har vasket og tørket håret har i Kerestaseproduktet? Skal jeg føne håret med den varmeste innstillingen? Og hvor ofte skal jeg bruke produktet? Vasker håret hver dag.... Her trenger jeg en oppskrift... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør man forresten bruke rettetang i tillegg?

Skrevet

Bør man forresten bruke rettetang i tillegg?

Heihei=) dette er jo en leave in kur. så du bare har det i håret, børster gjennom det for å fordele det godt i håret og etter det kan du style håret som du bruker. Nei du må ikke rette det pga dette produktet, men om du har lyst å bruke rettetang en dag så er det bare å gjør det=)

Dette sto som produkt beskrivelse;

Apply a quarter-sized amount to wet hair and massage through starting with the ends and spreading throughout the length of the hair. Comb through. Do not rinse. Style as usual.

The VITA-CIMENT® TOPSEAL technology combines Vita-Ciment Complex to reconstitute the intercellular cement, reconstruct the internal structure and consolidate the fiber core while the Vita-Topseal reconstitutes and coats the natural outer protective layer of the hair fiber.

Skrevet (endret)

Og da betyr det at jeg godt kan vente en god stund etter at jeg har hatt det i håret, før jeg bruker føneren siden det står "style as usual"? For jeg har forstått det slik at man MÅ bruke en eller annen form for varme for å "aktivere" kuren.

Endret av Mona32
Skrevet (endret)

Og da betyr det at jeg godt kan vente en god stund etter at jeg har hatt det i håret, før jeg bruker føneren siden det står "style as usual"? For jeg har forstått det slik at man MÅ bruke en eller annen form for varme for å "aktivere" kuren.

Dette er favoritt produktet mitt fra kerastase:D

Du skal fordele denne i håndkletørt hår og massere/klemme det litt inn i håret, unngå hodebunn.

Så føner du håret, og viss det trengs retter du håret med rettetang etterpå.

Bruker du rundbørste og føner rett ned vil du få rett hår og slipper å rette håret med rettetang:)

Har omtale/how-to på denne kuren på bloggen min:

http://mallo88.blogg.no/1270638740_omtale_kerastase_cime.html

Lykke til!! =)

Endret av Malin;) - Makeup
Skrevet

Hei, dette er min favoritthårkur, jeg har skrevet en mer omfattende test på bloggen min om du ønsker å lese mer om produktet http://sminketips.blogspot.com/2010/06/test-av-harkur-kerastase-resistance.html Påføres ganske enkelt i håndkletørt hår etter sjampo og balsam og skal ikke vaskes ut. Anbefaler hårtørrer eller rettetang etter påføring for optimalt resultat, lykke til!

Takk for svar! :)

Kan jeg vente litt før jeg bruker føner, a'la la det lufttørke en stund? Hvor ofte skal man bruke denne kuren?

Skrevet (endret)

Takk for svar! :)

Kan jeg vente litt før jeg bruker føner, a'la la det lufttørke en stund? Hvor ofte skal man bruke denne kuren?

Sorry... Leste i bloggen din, og der svarte du på det jeg lurte på :sjenert: Best resultat oppnås ved å bruke hårføner etterpå :ler: Konklusjon: Da kan jeg med andre ord la det lufttørke en stund, men får ikke så optimalt resultat... :fnise:

Endret av Mona32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...