Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så "heldig" at jeg fra naturens side har fått tildelt noen heftige skygger under øyepartiet. Det hjelper heller ikke at jeg er blek og ikke blir brun i sola. Der med kommer skyggene ekstra godt fram.

Har etterhvert prøvd en god del concealere(også av typen correctors hvor man bruker farger for å nøytralisere det blå). De demper problemet noe, men det er fremdeles godt synlig. Går jeg uten noe så får jeg spørsmål om hvordan jeg har greid å få blåveis på begge øynene...

Uansett, jeg har lest at øyekremer med retinol og k-vitamin kanskje kan gjøre ting bedre. Er det noen som har prøvd det, og evt. kan anbefale en god øyekrem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidila
Skrevet

Øyekremen jeg bruker er en a viamin øyekrem fra beaute pasifique og je ghar merket at den har dempet ringene under øynene mine ! Nå hadde jeg ikke så mye misfarging da,men jeg merker forskjell! Ellers kan jeg tipse om å styre unna gul concealer under øynene.Mange tror dette nøytraliserer,men det som skjer er at de blåe ringene vises gjennom det gule,og da får du grønne ringer :P Om det finnes noen som ikke vil ta lille meg på ordet,så er dette også et tips fra kjendismakeup artisten Eve pearl :)

Jeg bruker glo minerals sin udner eye concealer. ( den siden som er oransjerosa/lakse farge) Funker bra til meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...