Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hekler MASSE og har vurdert å kanskje sele noe av det på Epla. Det meste jeg hekler er jo oppskrifter fra garnstudio, diverse blogger og hefter fra sandnes garn.

Er det noen som vet om jeg kan selge disse akkurat som jeg vil? Jeg har jo selvfølgelig kjøpt oppskriftsheftene, men har ikke anelse om det er lov å tjene penger på det jeg lager...? Har ikke lyst å få på en smell:P

Takk for hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg hekler MASSE og har vurdert å kanskje sele noe av det på Epla. Det meste jeg hekler er jo oppskrifter fra garnstudio, diverse blogger og hefter fra sandnes garn.

Er det noen som vet om jeg kan selge disse akkurat som jeg vil? Jeg har jo selvfølgelig kjøpt oppskriftsheftene, men har ikke anelse om det er lov å tjene penger på det jeg lager...? Har ikke lyst å få på en smell:P

Takk for hjelp:)

Som oftest står det spesifisert at man ikke har lov til å produsere for videresalg på mønsteret, spesielt når det er gratis. Du må bare se på heftene du har om det er greit eller ikke, det kan jo være at det ikke står noe, men på nesten alt jeg har står det ihvertfall at det kun kan brukes til privat bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...