Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 uff jeg er så utrolig lei, og lurer på hva som er galt med meg treffer bare gutter som later som om de er interessert i meg, men egentlig kun er ute etter sex. Jeg må være verdens dummeste om mest naive, og det må tydeligvis lyse lang vei av meg. Nå sitter jeg her og er kjempe lei meg. Trodde denne fyren virkelig likte meg. Han ga alle signaler på det. Men etter jeg overnattet hos han var jeg ikke interessant lenger. Hvorfor skjer dette alltid med meg? Jeg er ikke typen som har tilfeldig sex. Bare med de jeg virkelig liker og som jeg tror liker meg. Hvorfor oppfører gutter seg sånn? Det er så utrolig dårlig gjort! Jeg vet i tillegg en del om denne fyren som er viktig for han at ingen andre får vite om. Og han kjenner faren min godt, som hadde blitt virkelig rasende på han hvis han fikk vite noe. Men han stoler tydeligvis på at jeg ikke sier noe til noen. Uff, jeg er lei av dette! Jeg ønsker meg jo en kjæreste og orker ikke flere drittsekker. Men hva skal jeg gjøre når drittsekkene alltid lurer meg?
Gjest lolita___ Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Du må bruke lengre tid til å bli kjent med guttene ikke går til sengs med de første kvelden.Gjør deg mer kostbar det er aldri positivt å gå til sengs så fort da får han feil inntryk av deg. Endret 23. juli 2010 av Furstina
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Til hi. Det skjer ikke deg, det skjer mange og er relativt vanlig. Det finnes forskjellige mennesketyper og du må bli flink til å sette grenser for deg selv, vite hva du ser etter og hva du vil. At menn later som de liker en kun for å få noe vitner mest om despofakter enn en med intigritet og selvrespekt, en slik despomann vil du egentlig ikke ha, tro meg. Når det virkelig er en som liker DEG, gir han deg tid.
Furstina Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Ego Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Du må bruke lengre tid til å bli kjent med guttene ikke går til sengs med de første kvelden.Gjør deg mer kostbar det er aldri positivt å gå til sengs så fort da får han feil inntryk av deg. Du tenker helt klart rett, men som TS har jeg selv opplevd å stort sett treffe hankjønn som viser seg å kun være ute etter noen å "leke" med - og det til tross for at det kan ta flere uker før sex i det hele tatt er aktuelt. Deretter avfeier de det hele med at de da aldri har gitt uttrykk for at det hele skulle være noe mer enn uskyldig moro.. irriterende!
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Hmm.. alltid, skjedd flere ganger altså, men høres ut som den første liksom :/
Gjest Hanna Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 De aller fleste menn er på denne måten, de er bare ute etter sex. Og de gjør alt hva de kan for å oppnå det! De legger ikke så mye følelser i sex sånn som vi gjør. Vi er forskjellige rett og slett. Når jeg møtte den kjæresten jeg har i dag, når vi hadde hatt sex første gangen så tenkte jeg at "nå var vi sammen". Det han tenkte var: God sex, håper jeg ser mere til henne..... Ja vi ER forskjellige rett og slett!!!! Har gått på noen blemmer før han også...... ganske mange!!!
Gjest Anjelika Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 De aller fleste menn er på denne måten, de er bare ute etter sex. Og de gjør alt hva de kan for å oppnå det! De legger ikke så mye følelser i sex sånn som vi gjør. Vi er forskjellige rett og slett. Når jeg møtte den kjæresten jeg har i dag, når vi hadde hatt sex første gangen så tenkte jeg at "nå var vi sammen". Det han tenkte var: God sex, håper jeg ser mere til henne..... Ja vi ER forskjellige rett og slett!!!! Har gått på noen blemmer før han også...... ganske mange!!! Du er inne på noe der, bortsett fra det med at det er kjønnsbestemt. Det har med personlighetstype å gjøre. Jeg har ALDRI i mitt liv tenkt "nå er vi sammen" etter at jeg har hatt sex med en fyr for første gang. Det skal da mer til enn ett ligg, sex er en del av dating og å bli skikkelig kjent med en person på for meg. Kan godt finne ut etter vi har datet litt og pult litt at det ikke var mannen i mitt liv som jeg hadde håpet. Dette er ikke uvanlig. Problemet kommer når en av min type møter en av TS sin type. Jeg slipper unna med det som dame da, imens menn blir beskyldt for å være playere og drittsekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå