Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er ei fortvilet jente som er samboer med en ellers fin gutt, men når det kommer til sexlivet vårt vil han kun ha analsex, dersom jeg prøver å ymte frempå om å ha vanlig vaginal sex blir han frastøtende og snakker nedlatende til meg om at jeg er uren, ekkel og mindre verdt som prøver å få han med på slik. Før vi flyttet sammen hadde vi ikke stort til et sexliv, prøvde å ha sex et par ganger i mnd'en, men han var alltid fjern og unngikk øyenkontakt, men nå som vi er samboere har han blitt mer trygg på å kunne si hva han vil og nekter nå ha vagnialsex, så jeg går med på å ha analsex for å få en form for kos overhodet, hvis ikke vil han ikke ta på meg. Jeg syns analsex er svært ubehagelig og til tider veldig smertefult ettersom han er utrolig hardhendt og ikke tar hensyn til hva kroppen min orker. Jeg begynner nesten alltid og blø. Han forandrer også personligheten sin under akten, han kaller meg ufyselige ting som 'stygg, uverdig hore' og spytter på meg og lugger meg hardt, dette er ikke på noen måte et rollespill som vi har blitt enige om. jeg har forklart at jeg ikke liker det overhodet, når vi ikke har vært på soverommet, men da blir han sjenert og ser bort.

er ganske fortvilet, føler jeg er lever med en annen gutt enn den skjønne gutten jeg ble sammen med i utgangspunktet.

noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du bør dumpe han før du får alvorlige traumer og kanskje sliter med sexlivet senere i livet. Eneste sexen han ønsker er en som skader deg, denne fyren høres psykopatisk ut. Jeg er overlykkelig over å ha møtt en fyr som koser med meg i timesvis og heller kommer litt fort.

Gjest theone
Skrevet

Du må sette en stopper for dette! sånn skal det ikke være!! DU bestemmer over din egen kropp.. Snakk med han, du fortjener mye bedre

klem

Gjest navnelapp
Skrevet

For meg høyrest det ikkje ut som om ts har det betre i senga enn dei fleste andre kvinner.

Gjest lolita___
Skrevet

Han høres gal ut og du ødelegger kroppen din pga han vil ha anal sex.Analsex er okei noen ganger,men holder du på slik hele tiden vil du få problemer sånn som han holder på.

Skrevet (endret)

Personlig kan jeg ikke fatte at du gidder og orker å være sammen med en mann som respekterer deg så lite. Et godt samliv og sexliv handler om å gi og ta, men slik jeg ser det kan man umulig ha et godt samliv og sexliv der den ene blir ufrivillig kuet og blir tvunget til å begå handlinger de selv ikke samtykker til. Kom deg unna, slik det virker for meg ser det ikke ut til at han vil forandre seg. Eventuelt må du si klart og tydelig fra, du kan ikke la deg selv bli undertrykket på denne måten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Hvorfor lar du ham holde på slik? :S Han eier jo ikke respekt for deg i det hele tatt! Kvitt deg med drittsekken, få tilbake selvrespekten og finn deg en du kan ha det godt med på alle plan.

Gjest Bruno
Skrevet

Høres ut som han er klar til å komme ut av skapet?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp opplevd et forhold hvor mannen tente på skikkelig dominant / submissive. Han største fantasi var å blindfolde meg, binde meg til senga og "kvele meg.Jeg endte det før jeg lot han gjøre det. Det var hele tiden ønsker om å dominere meg, brukte akkurat det ordet. Fyren var sjarmerende og er godt likt, men jeg følte at jeg helt mistet meg selv og at alt dreide seg om hans ønsker som ble alt for spesielle for meg.

Gjest womenwomen
Skrevet

Hei,

jeg er ei fortvilet jente som er samboer med en ellers fin gutt, men når det kommer til sexlivet vårt vil han kun ha analsex, dersom jeg prøver å ymte frempå om å ha vanlig vaginal sex blir han frastøtende og snakker nedlatende til meg om at jeg er uren, ekkel og mindre verdt som prøver å få han med på slik. Før vi flyttet sammen hadde vi ikke stort til et sexliv, prøvde å ha sex et par ganger i mnd'en, men han var alltid fjern og unngikk øyenkontakt, men nå som vi er samboere har han blitt mer trygg på å kunne si hva han vil og nekter nå ha vagnialsex, så jeg går med på å ha analsex for å få en form for kos overhodet, hvis ikke vil han ikke ta på meg. Jeg syns analsex er svært ubehagelig og til tider veldig smertefult ettersom han er utrolig hardhendt og ikke tar hensyn til hva kroppen min orker. Jeg begynner nesten alltid og blø. Han forandrer også personligheten sin under akten, han kaller meg ufyselige ting som 'stygg, uverdig hore' og spytter på meg og lugger meg hardt, dette er ikke på noen måte et rollespill som vi har blitt enige om. jeg har forklart at jeg ikke liker det overhodet, når vi ikke har vært på soverommet, men da blir han sjenert og ser bort.

er ganske fortvilet, føler jeg er lever med en annen gutt enn den skjønne gutten jeg ble sammen med i utgangspunktet.

noen synspunkter?

Nr 1 - han kan umulig være normal ...Min første tanke !

Kanskje er han homo egentlig ? Men våger ikke gå ut av skapet sitt av frykt for homse fordømmelsen blant venner og bekjente .. ..men piner seg selv og DEG

ved å " tvinge seg selv " til å leve som om han var en " normal hetrofil mann" som en fin fasade utad , men hater DET inners inne .

Sinnet hans ( høres det ut som ) fører til STYGGE OG NEDVERDIGENDE sexuelle handlinger mot DEG . Han straffer deg for at du er kvinne ...og ikke mannen han egentlig drømmer om å knulle hardt og brutalt i ræva : )

Huff - Jente - du kan få skader på endetarmen din av dette ...så du begynner å miste kontroll over blant annet avføring . Lekkasjeproblemer . Pluss han vil nok skade deg psykisk også . Og dette er noe du først merker og forstår EN VISS TID etter du har fått han på avstand .Kom deg vekk - og finn deg en kjærlig og SNILL , NORMAL MANN ...

Før du skader deg selv med dette USUNNE forholdet som overkjører deg .TVILER på du kan bli lykkelig i det forholdet - så lenge han ikke fungerer som en normal hetrofil mann ..Best at du innser dette .

Skrevet

Sex skal jo være kos for begge. Han trenger nok en dame som selv tenner på å bli dominert på den måten. Jeg er klar over at man er glad i den andre personen og man vil gjøre det man kan for at partner skal føle/ha det bra.....Men hva har du igjen for det? Sår rumpe. Jeg fordømmer ikke noen som liker en slik type sex.. Men for meg er det til de grader fjærnt.. På "feil fotballbane" liksom.. Jeg elsker sex og har meg stort sett ca 1 time når vi gjør det. Og vi har mye variasjon og spennende sex uten å nedverdige noen. Og analsex har enda ikke vært noe tema for oss da det ikke tenner noen av oss. At det gjør det for andre er greit men for meg høres det ut som om du bare gir og gir. I sex mener jeg begge skal gi og få, slik at begge to kan ligge tett "omslynget" etterpå å nyte varmen og tilfredstiltheten fra hverandre uten å savne noe. Og heller ikke føle seg noe snev av psykisk ubehag.

Jensemann

Skrevet

Min første tanke var også at han er homofil. Han må trykke deg ned for å føle seg selv bedre. Det er liksom hans måte å forsvare seg på.

Eller så er han rett og slett ikke helt god oppi der. Hadde uansett aldri orket å være sammen med en sånn person.

Gjest captha
Skrevet

Womenwomen skriver til tider mye rart, men i dag er jeg 100% enig i hvert et ord hun skriver.

Kom deg vekk!!!

Skrevet

Womenwomen skriver til tider mye rart, men i dag er jeg 100% enig i hvert et ord hun skriver.

Kom deg vekk!!!

Singnerer denne! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

noen synspunkter?

"vanlig vaginal sex blir han frastøtende og snakker nedlatende til meg om at jeg er uren, ekkel og mindre verdt som prøver å få han med på slik."

Han er fullstendig totalt skrudd i hjernen når han sier noe slikt,og det er rimelig tydelig at han har skrudd ditt hode også når du seriøst finner deg i dette..

Skrevet

Mener han at du er skitten og ekkel pga du vil ha vanlig vaginal sex?? Han kan umulig være helt god. Dump han! Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet på den måten! For en idiot

Skrevet

Du bør komme deg bort fortere enn svint! Det kan ikke være sunt verken fysisk eller psykisk. Han mishandler deg psykisk, spytter på deg og er harhendt! Det å spytte på noen er det jeg ser på som noe av det mest respektløse man kan gjøre mot en person. Enten er han homo eller så er han ikke helt god, mest sannsynlig begge dele!

Stakkars deg! Håper du kommer deg bort. Sender deg en varm klem :klem:

Gjest typish
Skrevet

bli kvitt han å finn deg en som respekterer deg?

Skrevet

Det er mange heterofile som liker analsex og mange homofile som ikke liker det....

Hørt om slike menn før og det er gjerne andre problemer som ofte ligger til grunn...

Dette er da ikke ditt ansvar, men noe han må ta tak i selv på egenhånd...Han har et forvridd bilde på sex og dette er ikke noe som skal taes lett på.

Du bør i denne situasjonen kun tenke på deg selv og komme deg vekk...

Han kan totalt ødelegge deg i endetarmen. Som nevnt er bla lekkeasjer...Og de psykiske skadene du kan få/har fått er gjerne enda verre en de fysiske...

Vet at det er lettere sagt enn gjort å skrive her at du må gå fra han...Men dette er noe du må komme deg vekk fra...Fort...Du kan få noen til å hjelpe deg og flytte inn hos kjente. Gjerne gjør dette når han ikke er hjemme hvis det er lettere. Når du får pusterom så får du gjerne tenkt gjennom ting og ser ting mer klart.

Hvis han ble slik etter dere flyttet sammen fordi han ble tryggere..Hva hvis han blir enda mer trygg???

Kom deg vekk før du blir totalt ødelagt er det beste tipset jeg kan gi...

Lykke til :hug:

Skrevet

Det første jeg tenkte på er at han må være muslim/arabisk. De er for det første opptatt av analsex, de snakker om å være skitten osv. og de har oftest analsex med jentene frem til de er gift fordi jenten skal være jomfru.

Videre tenkte jeg at han er steingal!!

Det at han ikke kan se deg i øynene og virker sjenert.. stillest vann har dypest grunn, sier jeg bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...