Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Del Skrevet 22. juli 2010 Hei. Jeg skal i bryllup i sommer, og har kjøpt meg denne kjolen, som jeg vurderer å bruke. Kleskoden er mørk dress. Er det et ok valg, eller bryter jeg noen regler jeg ikke veit om? Og hvis det kan funke, noen tips til styling av den? Har en litt elegant rocka stil til hverdags, kom gjerne med tips til hva jeg kambinere denne med. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 22. juli 2010 #2 Del Skrevet 22. juli 2010 Synes det går fint med den kjolen jeg! Jeg ville ha hatt et stort, dekorativt armbånd på, lange mellomkraftige øredobber, ikke noe smykke eller ringer - i med at kjolen tar mye "plass" i seg selv så ville jeg ikke ha hatt alt for mye tilbehør. Kjolen var veldig søt! Håret oppsatt muligens? Spørs veldig på hvordan håret ditt er fra før.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumbledore Skrevet 23. juli 2010 #3 Del Skrevet 23. juli 2010 Kjolen var kjempefint! Ville kanskje hatt en bolero, et sjal eller noe lignende over skuldrene, er greit å ha under kirken og eventuelt maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. juli 2010 #4 Del Skrevet 23. juli 2010 Fin kjole. Synes også et sjal burde passe fint til. Armbånd, øredobber og kjede rundt halsen høres også bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #5 Del Skrevet 24. juli 2010 Den är jättefin! Men jag trodde att mörk dress skulle gå under knäna? Men det kanske bara är den svenska motsvarigheten som behöver göra det.. :gjeiper: Jag skulle ha något att lägga över skuldrorna i kyrkan också, det brukar inte vara någon hit att ha nakna skuldror där. Annars är du fit for fight! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå