KriiZzY Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Er det noen som kjenner til noen gode spåfolk? Har prøvd ut magic.no/spåtjenestene til Henning hai Lee Yang men ville gjerne hatt noen andre muligheter også :-) og om de ikke er så dyre så hadde det vært flott å :-)
Larsern Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Er det noen som kjenner til noen gode spåfolk? Har prøvd ut magic.no/spåtjenestene til Henning hai Lee Yang men ville gjerne hatt noen andre muligheter også :-) og om de ikke er så dyre så hadde det vært flott å :-) Jeg kan gjøre det. Hva er det du lurer på?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Min veninne skryter av Rahilii - ulvekvinnen
Optimist6 Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Den beste spåkonen bor jo hos deg i hodet ditt. Hvis du planlegger fremtiden, så vet du konkret hva som skal skje i live ditt. Så slipper du å la andre bestemme hva som skal skje i live ditt
AnonymBruker Skrevet 3. september 2010 #5 Skrevet 3. september 2010 Det var en fint svar Livsfilosofi, og du har helt rett. Til tider er det alikevel oppløftende og spennende å bli spådd, så jeg kan godt forstå hvorfor noen trekkes mot det. Kansje er det også en grunn til an noen mennesker blir trukket i den retningen, og for meg personlig var det en klatresten. Det er også god underholdning , og selvfølgelig skal man ikke la andre bestemme noe som helst. Det er viktig å holde det litt på avstand og ta det med en klype salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå