Gå til innhold

Hvorfor ser jeg større ut?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slanket meg i et pr uker nå snart, på det gale vis...

Altså sulting. Jeg har ikke gått ned så mye pga jeg har tuklet med forbrenningen før, så dener på bunn kan man si. Derfor funke ikke vanlig slanking for meg, pga uansett hvormye jeg trener, sitter kilne på. Spiser jeg ikke, har ikke kroppen noe å forbrenne heller, så da blir detden metoden.

Men nei, altså jeg har ikke sutet meg heeelt denne gangen. Spiser litt(500 kalorier +-) om dagen. I dag har jeg spist kanskje 400? Er i grunnen ikke helt sikker.Kjøpte en pose med godt, som jeg trudde var tyggis...spiste kanskje 10 sånne små karameller( ca 1 cm lange) så veeeldig mange kalorier pr slik kan det ikke være. Men hvis jeg sier 300 til sammen der da. Så har jeg spist en hav brødskive og 2 t-skjeer med krem ( haha, "måtte" få i meg noe med en gang)

Ellers har jeg ikke spist noe. Drikker pepsi max og vann. Altså, ikke noen kalorier der.

I går spiste jeg 1 brødskive og et eple.Ikke mye da heller. De andre dagene husker jeg ikke, men har ikke blitt noe mye.

Når jeg ikke har på meg klær, sr jeg på en måte slankere ut. Har også gått ned 2-3 kilo. Men med klær på synes jeg at jeg ser feitere ut ? Ikke fleskete men rund på en måte, kraftig. Skjønner ikke hva det kan komme av.

Sånn er det om jg står langt i fra speilet også, er ok fa skuldrene og ned, men magen er rund, men ikke så veldig fleskete..

Jeg veier ca 53 kilo, er 155 cm høy. Men de siste 3 kilone jeg vil ha av, sitter fast å det har de gjort i et år nå ( har trent og spist sundt før faktisk)

Beklager rot, men det pc-tastaturet er ikke helt godt.

Og en sise ting. Kan noen legge inn link til et bilde som viser en NORMAL kropp, helst i bikini og en med klær. Jeg er veldig forvirret når det kommer til hvordan man "burde" se ut..vet ikke om kroppen min er så ille som jeg tror den er :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjære Anonymbruker!

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies.

Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Het Potet

Endret av Het Potet
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...