Gjest Ts Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er dønn forelsket i en fyr. Og han er veldig forelsket i meg. Jeg har følelser for han jeg ALDRI har følt før, og han er en helt fantastisk fyr. Men, det er et veldig stort men her.. Han er på feil side av loven.. Eller, han har skjerpet seg. Han driker ikke med narkotika lenger, og har sluttet å være så veldig "bad-boy". Men mye henger igjen, og skal ikke mye til før han er i slosskamp. "vennene" hans er helt på tryne. Eneste grunnen til at han ikke kvitter seg med dem er at de kan finne på å drepe han hvis han avslutter vennskapet. De driver med dop, voldtar jenter og knivstikker utlendinger fordi det er gøy. Han prøver så godt han kan å rydde opp, han har flyttet gjentatte ganger til forskjellige steder i landet for å komme seg vekk fra narkotika og vold, men fortiden innhenter han alltid. Han flyttet en gang fra drammen og til kongsberg for å komme seg vekk. Det endte med at en gammel fiende flyttet til naboleiligheten hans, for å så planlegge i flere mnd hvordan han skulle "ta" fyren. Gutten "min" endte opp med et knivstikk i halsen som han såvidt overlevde, og ble også tvunget til å knekke 3 av sine egne fingre. Idag så "toppet" det seg litt. Han bor i en "ghetto-blokk". Naboen hans er ganske passe syk i hodet, og han sa igår til fyren "min" at han gjerne ville knulla meg når jeg kom idag. Greia er at naboen fint kunne funnet på å slå ned fyren, og voldta meg. Fordi han har lyst. Vi gikk derfor istedet rundt i byen i flere timer, fordi han ville ikke ta meg med hjem.. Han prøver å få flyttet, leiter etter leiligheter. Er ikke så lett da han må flytte til en annen by (hvis ikke risikerer han både det ene og det andre) og han har ikke førerkort så får ikke dratt på visninger så ofte. Han er VELDIG ålreit han fyren, han ville aldri gjort meg noe. Og han ville aldri tatt meg et sted hvor jeg kunne bli utsatt for noe fare. Men det er tre ting som trekker meg unna han.. 1. Han kan bli drept/banka opp når som helst. 2. Jeg kan uansett hvor mye han beskytter meg ende opp voldtatt, oppbanka eller i værste fall drept.. og 3. selv om jeg velger å IKKE bli sammen med han, så veit mange av de skumle gutta hvem jeg er.. Jeg har allerede flere ganger blitt oppsøkt av menn som skal ha tak i han, selv om jeg bare har vært hos han 4 ganger. Har heller aldri hilst på fler enn èn av disse gutta, og vi er ikke offesiellt på "flørtern" eller noe.. Jeg er så forelsket. Og jeg har så lyst på han..Jeg skjønner hva alle dere tenker, "kom deg vekk fra han!". Men det er ikke bare-bare.. Jeg er 90% sikker på at dette er mannen som er far til mine framtidige barn.. Men fortiden hans har ødelagt så ufattelig mye av framtiden hans.. (Vi er begge i tidlig 20årene)
Gjest Hanna Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Uff jeg synes synd på deg!!! Jeg forstår at du er forelsket i denne mannen. Men hva gjør han med livet ditt? Hvordan kommer livet ditt til å bli sammen med han? Og hvordan blir det for barn å vokse opp med sånt? Du ser sikkert at han ikke er godt for deg og at du kunne hatt det mye bedre med en annen...... men du elsker han og det er han du vil ha. Og det er ditt valg! De avgjørelsene du tar nå vil forme fremtiden din, men hvordan fremtid ønkser du? Jg kan tenke meg at det du ønsker er at han kommer seg ut av alt dette og at dere to får en stabil og trygg hverdag sammen.Er dette realistisk? Hvis han har stoppet med rus så vet han at han må bryte helt med "gamle" venner. Hvis han ikke har stoppet med rus så vil jag anbefale alfa behandlingssenter for han og dere. Men til syven og sist så er det du som må ta styringen i ditt eget liv og det er du som bestemmer hvordan du skal ha det. Sånne valg er vanskelige!! Men viktig!! Håper du finner svaret du leter etter i din egen mage og tar de valgene som er best for deg:)
Gjest Tia Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Hvis han var en "Bad Boy" tidligere, som du sier, og "vennene" han har lyst til å komme seg unna driver å voldtar jenter og knivstikker utlendinger bare for gøy - betyr dette at han også voldtok og knivstakk før da? Hvis dette er tilfelle ville jeg avsluttet greia med en gang! Forresten er norge et ganske lite land, og tror ikke folk ville fulgt etter og drept deg uten noen ordentlig "grunn", hører mer hjemme i en actionfilm, men det er lkevel fornuftig å være forsiktig
Gjest Sikje Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Har lest hele teksten din og tenker at du er i en kjip situasjo. Men du; har du tenkt noe over HVORFOR disse folka hele tiden er etter han? Har han tysta på dem? Uoppgjort gjeld? Du skriver at en fyr flytta til en ny by bare for å "ta" typen din. Selv for meget hardbarka krimminelle så skal det mye til å bruke SÅ mye energi på en person, uten å ha et klinkende klart motiv. Typen din må ha gjort noe for å få dem til å komme etter seg på denne måten. Selvfølgelig så har vel typen din fortalt deg at han er uskyldig og at det selvfølgelig ikke er hans skyld at "de slemme menner'ne" er ute etter ham...
Gjest Silje Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Men til syven og sist så er det du som må ta styringen i ditt eget liv og det er du som bestemmer hvordan du skal ha det. Sånne valg er vanskelige!! Hva betyr dette??
Gjest Ts Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Jeg vet ikke alt hva han har gjort. Har vært dop og krangling med feil personer. Han har aldri voldtatt noen, men han har knivstukket en fyr for 5år siden. Som han satt inne for (slapp ut i desember). Jeg vet ikke alt hva han har gjort, men vet at mye av problemene han har er pga han har kødda med feil folk. At han uten å ha vært klar over det, har grisebanka lillebroren til "sjefen" i byen. Han har aldri gjort noe uprovosert (såvidt jeg vet,han kan såklart ha jugd). Men slik jeg har merket det, så er det ikke vannskelig å provosere han, ihvertfall når det kommer til meg (at andre gutter prater om/til meg osv. Ikke fordi han er sjalu, men fordi han er redd det skal skje meg noe). Og jeg vet det at han som knivstakk ham helt sikkert ikke gjorde det uten grunn, vi har ikke pratet så mye om det egentlig. Han liker ikke så godt å prate om det, da han er ganske flau over det. Slik jeg har forstått det, så er hovedproblemet at han har rotet seg borti feil folk. Jeg har selv vært der for 8 år siden, hvor jeg havnet i narkotika-tull pga en kjæreste. Og jeg vet hvor fort gjort det er at kriminelle tilter helt og skal "drepe" deg. Han har stoppet med rus, med unntak av at han røyker hasj kanskje 1gang i mnd. Han drikker ikke alkohol.. Jeg kommer aldri til å sette et barn til verden med han i denne situasjonen. Men det som kan gjøre det vannskelig er at hvis jeg vil satse på han, må vi nok flytte til en annen kant av landet. Det er vannskelig å forklare for "uforstående", men han har vært i dette miljøet siden han var liten. Moren hans ble voldtatt og drept når han var 8 og faren tok selvmord like etterpå. Begge var narkomane. Han havnet i 5forskjellige fosterhjem de neste 8årene før han flyttet for seg selv. Og han har siden han var nyfødt hatt kriminelle og narkomane rundt seg. Når han havnet i fosterhjem, var han godt inni det, til tross alderen (ikke narkotika altså, men menneskene)..
Gjest Nanette Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Og dette dramaet vil du være en del av? Vil du selv komme "godt inni det" og ødeleggel framtida di? Ikke tro at din fremtid og ditt liv ikke vil bli påvirka av alt dette. Løp, sier jeg nå bare.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Går det ikke an å flytte litt lener unna da? Jeg mener langt. Som Nord-Norge eller utlandet... Drammen og Kongsberg er jo ganske nærme mener jeg... Å velge å flytte vekk sammen med han forutsetter jo at du er hundre prosent sikker på at han er ferdig med dop. Og da må han vise det ved å kutte de såkalte "vennene" som fortsatt driver med det...
Gjest Jon Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Jeg vet ikke alt hva han har gjort, men vet at mye av problemene han har er pga han har kødda med feil folk. At han uten å ha vært klar over det, har grisebanka lillebroren til "sjefen" i byen. Han har aldri gjort noe uprovosert (såvidt jeg vet,han kan såklart ha jugd). Vet du hva, TS? Uansett hvem sin feil noe av dette volds- og narkokaoset er, så er fyren en SKADA FUGL! Problemet er at du (innerst inne) tror at du skal redde han med kjærligheten din. Hvor mange damer er det ikke som har skambrent seg på slike prosjekt?? Du skriver at du har vært borte i miljøet før. Ja da veit du hvor toasted man kan bli i hue av å surre rundt i det miljøet en stund. For denne typen er det dette miljøet som er "hjemme". Det er det han er oppdratt i.. Sorry, Mac.
Gjest Jon Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Å velge å flytte vekk sammen med han forutsetter jo at du er hundre prosent sikker på at han er ferdig med dop. Og da må han vise det ved å kutte de såkalte "vennene" som fortsatt driver med det... Men kjære deg; de dater jo bare!
Gjest Hanna Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Lett for oss andre å si løp, men det er faktisk det eneste riktige her dessverre. Våkn opp jente, du kommer til å finne en mann du blir like glad i og mere:)) Men at det blir lett å komme seg ut er ikke sikkert, for det finnes ikke sterkere bindinger enn negative bindinger. Men om noe år og du har funnet lykken igjen med ny kjærlighet så kan du se tilbake og takke deg selv for hva du har lært og hva du selv kan gjøre med ditt eget liv:)) Lykke til:)
Inx Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Du får i hvert fall ikke et kjedelig A4 samliv med ham, du får bare nyte det og ta det gode med onde... Eller var det omvendt.
Frk Snasen Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Du har nå valget med å forlate han før du innleder et dypere forhold til han. Før du eventuelt er gravid. Du vil ikke ha barn med en som har haugevis av psykopater etter seg. Endret 22. juli 2010 av Frk Snasen
Gjest lolita___ Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hvorfor tenker du på barn i det hele tatt med en slik fyr??Ta å få livet ditt i orden før du vurderer noe sånt.Tviler på at den fyren der kommer seg ut av problemene og du vil nok aldri få et normalt liv med han.Han er nok altfor psykisk ødelagt at det er mulig synd å si det men det er bare sannheten.Hvis du er en normal og oppegående jente holder du deg unna han før han ødelegger deg også. Endret 22. juli 2010 av lolita___
Gjest TS Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Hvorfor tenker du på barn i det hele tatt med en slik fyr??Ta å få livet ditt i orden før du vurderer noe sånt.Tviler på at den fyren der kommer seg ut av problemene og du vil nok aldri få et normalt liv med han.Han er nok altfor psykisk ødelagt at det er mulig synd å si det men det er bare sannheten.Hvis du er en normal og oppegående jente holder du deg unna han før han ødelegger deg også. Hvem har sagt at jeg tenker på å få unger med han? det er ikke det det er snakk om, vi er ikke kjærester en gang! "Ta å få orden i livet ditt"? Hvor står det at JEG ikke har orden på livet MITT? :klø:
Gjest lolita___ Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 Hvem har sagt at jeg tenker på å få unger med han? det er ikke det det er snakk om, vi er ikke kjærester en gang! "Ta å få orden i livet ditt"? Hvor står det at JEG ikke har orden på livet MITT? :klø: Du har ikke det når du selv fakktisk har havnet i det miljøet hvor du blir plaget av disse mennene og truet med voldtekt.Hva vil skjer hvis du velger å gjøre det slutt med han?Skal han da sende folk på deg?Skal du gå rundt å beskymre deg for hvem som kan voldta deg.Vet ikke hvordan du har rotet deg borti han,men det virker ikke som trygt hvertfall.
Gjest TS Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Du har ikke det når du selv fakktisk har havnet i det miljøet hvor du blir plaget av disse mennene og truet med voldtekt.Hva vil skjer hvis du velger å gjøre det slutt med han?Skal han da sende folk på deg?Skal du gå rundt å beskymre deg for hvem som kan voldta deg.Vet ikke hvordan du har rotet deg borti han,men det virker ikke som trygt hvertfall. Jeg har ikke blitt plaget av noen, har ikke prata med fyren som sa det en gang. Og som sagt for nte gang, jeg er ikke sammen med han. Vi er ikke kjærester. Og han har aldri gjort en jente noe, noensinne, og han hadde heller aldri gjort det. Vi bor i to helt forskjellige byer, og jeg er en stor jente som kan passe på megselv hvis det ikke skulle funke.
Gjest lolita___ Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har ikke blitt plaget av noen, har ikke prata med fyren som sa det en gang. Og som sagt for nte gang, jeg er ikke sammen med han. Vi er ikke kjærester. Og han har aldri gjort en jente noe, noensinne, og han hadde heller aldri gjort det. Vi bor i to helt forskjellige byer, og jeg er en stor jente som kan passe på megselv hvis det ikke skulle funke. ja jeg håper det som noen andre nevner her.Hvis du vil prøve ut en framtid med han så bør dere flytte til ett annet land eller annen kant av landet da kan dere få en fresh start.Om han blir her i samme miljø så vil det nok ikke gå så bra.Lykke til skjønner godt at det ikke er lett hvertfall sår man er forelsket i tilleg
Unicorn me Skrevet 23. juli 2010 #19 Skrevet 23. juli 2010 SYKT! kom deg unna før det ikke er noen vei tilbake
Gjest captcha Skrevet 23. juli 2010 #20 Skrevet 23. juli 2010 Du har ikke pratet med han som truet med voldtekt? Kanskje fyren din er max paranoid og dette er med på hans opplevelse av livet som et flammende helvete? For det er jo dèt du beskriver. Jeg syns det lukter gjeld, løgne og paranoia av hele opplegget, og jeg kan love at jeg kjenner til miljøet her i Drammen, har tilbragt årevis i disse gatene selv. Å komme seg ut av kaoset krever mye tid, og langt høyere avstand enn Drammen-Kongsberg, både mentalt og geografisk. Kanskje han er en kjempefyr som bare tenger litt skump i riktig retning, og det er det eneste du kan gjør, tror jeg. Anbefale behandling, be han oppsøke hjelp. Fortsetter du å skli inn i hans miljø og verdensanskuelse nå, tror jeg det vil gå i bratt nedoverbakke med deg òg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå