Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 På jobben så er det en kollega som titter mye på puppene mine, det er til og med en kvinne. Jeg kler meg ganske vanlig, men har en ganske tung byste. Det hender kanskje at noe menn titter litt, men ikke på en så pinlig måte. Nesten alltid når vi snakker sammen glor hun meg opp og ned i stedet for å se på ansiktet mitt. I dag var hun så tydelig at jeg en stund trodde hun fleipet. Tror ikke hun er skeiv, hun er gift og har barn. Måtte bare skrive tråden i litt frustrasjon.
Suzy Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Kanskje du bruker helt feil BH og hun sliter med å rive blikket vekk og lurer på hvordan hun skal få fortalt deg at du burde gå til en faghandel og få en skikkelig tilpasning
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Eller kanskje hun bare synes ts har pene pupper? Og er ikke det fint da?
Beauté Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Kanskje hun rett og slett ikke tenker over hvor hun ser? Noen gjør bare ikke det.
Gjest Awsome Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Tja.. Neste gang får du krysse armene foran bysten din og gi ho eit spørrende blikk.
Sugerøret Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 slikt kan bli slitsomt ja.Hva med å spørre denne damen neste gang hun glor om : Har du gitt brystene mine navn ettersom du glor så fælt?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Å bruke kroppspråket er ofte effektivt. Om du krysser armene over bysten vil du signalisere at du er ukomfortabel med blikkene hennes. Hun vil flytte blikket til ansiktet ditt, og du kan gi henne et spørrende blikk. Dermed er nok problemet løst, uten at du trenger å si noe med ord.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Kanskje du bruker helt feil BH og hun sliter med å rive blikket vekk og lurer på hvordan hun skal få fortalt deg at du burde gå til en faghandel og få en skikkelig tilpasning Har riktig BH, og den er ikke for liten slik mange har. Om jeg ikke bruker BH så har jeg alltid en tykk genser. Har heller ikke noen utringning eller push-up BH. Så nei tror ikke det er noe med meg.
huleboer Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 På jobben så er det en kollega som titter mye på puppene mine, det er til og med en kvinne. Jeg kler meg ganske vanlig, men har en ganske tung byste. Det hender kanskje at noe menn titter litt, men ikke på en så pinlig måte. Nesten alltid når vi snakker sammen glor hun meg opp og ned i stedet for å se på ansiktet mitt. I dag var hun så tydelig at jeg en stund trodde hun fleipet. Tror ikke hun er skeiv, hun er gift og har barn. Måtte bare skrive tråden i litt frustrasjon. Er du sikker på at hun ser på brystene dine? Folk ser også ned når di er nervøse.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Jeg opplevde det samme i dag faktisk. En dame jeg snakket med såg mer på "puppene" mine enn på ansiktet mitt. Jeg sier "puppene" fordi jeg er nesten helt flat (fyller ikke en AA engang), og jeg tror det var derfor hun glodde. Hadde litt trang genser og da så.. Ekkelt er det uansett da. Har opplevd folk si at "guri så tynn du er" mens de glor på "puppene" mine. Noen uker senere kan jeg møte dem mens jeg har innlegg i bh-en, og da kommer det "Nå ser du myye sunnere ut og jeg tror sannelig du har lagt på deg!" Hehe.. Jeg er ikke tynn i det hele tatt, bare veldig "dårlig utrustet" akkurat der kan man si. Personlig driter jeg i det.
Rødtoppen86 Skrevet 23. juli 2010 #11 Skrevet 23. juli 2010 Har riktig BH, og den er ikke for liten slik mange har. Om jeg ikke bruker BH så har jeg alltid en tykk genser. Har heller ikke noen utringning eller push-up BH. Så nei tror ikke det er noe med meg. Ikke bruker bh? Skjer det at du ikke bruker bh på jobben? Kan være det hun reagerer på, eller så lurer hun kanskje på om brystene dine er naturlige? Selvfølgelig kan hun rett og slett bare være fascinert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå