Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å bruke Redken Extreme (for skadet og tørt hår eller no sånt). Men den gjør jo håret mitt utrolig fett!!! Dusjet for hele 7 timer siden og håret er allerede i dagen-etterpå-modus :x . Kan jo ikke drive å vaske håret mitt 2 ganger om dagen heller :frustrert:

Redken All soft var grei nok. Kanskje jeg skulle gå tilbake til den? Eller noe helt annet? Forslag?

Håret mitt er skulderlangt, rødlig, farget for et halvt år siden (derfor jeg valgte extreme denne gangen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel- synes du Redken All soft var grei, så kan du vel gå over på den? Verre er det vel ikke.

Skrevet

I all ærlighet - det er vel ikke shampoen som er problemet, men heller at du har tatt feil shampo i forhold til de behov håret ditt har... Elller? :wink:

Lykke til videre!

Skrevet

Har du helt rett i Ling. Men i irritasjonens øyeblikk skylder man på det letteste, tenker ikke alltid rasjonelt når man er lettere irritert og føler seg skitten.

Skrevet

Kjenner igjen det, J! :wink: Håper du finner noe du liker! :D

Skrevet

Kanskje håret ditt egentlig er fett, men pga farging, osv, har det blitt skadet? Altså at håret ditt er fett ved røttene, men tørt lenger nedover? Da vil løsningen være å bare ha hårkur i lengden og ikke i hodebunnen. :)

Skrevet

Å, nei, det var visst shampo du skrev, ikke hårkur. Bare glem det jeg skrev, det blir nok litt for tungvindt å opperere med to shampoo'er! :wink:

Skrevet
I all ærlighet - det er vel ikke shampoen som er problemet' date=' men heller at du har tatt feil shampo i forhold til de behov håret ditt har... Elller? :wink: [/quote']

Jeg og tenke litt sånn. Jeg bruker Extreme inn i mellom, ikke hverdag. Bruker heller Bedhead Self Absorbed hverdag men egentlig er mest fornøyd med Kerastase. Men Redken Color Extend er absolutt det BESTE hvis du har farget hår! Anbefales.

Skrevet

For noen uker siden begynte jeg å bruke Elvital fra Loreal og må si at jeg er kjempefornøyd. Har et hår som er langt og tykt og denne shampoen og balsamen er bare helt glimrende. Jeg kommer ikke til å kjøpe dyre salong-shampo mer - er kjempefornøyd med min gule, rimelige fra dagligvarebutikken. Kan anbefales på det varmeste. Det beste av alt er at både jeg og guttene mine kan bruke samme shampoen.

Skrevet

Problemet med disse butikkshampoene, er vel at det er fryktelig mye silikon i de som gir en falsk følelse av at shampoen er bra.

Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med redken. Jeg sverger faktisk til tigi og wella :)

Skrevet

Lånte litt av sambo sin i dag, orange kerastase. Den var bra den :D

Skrevet

Vel, nå er ikke jeg noe shampoekspert, men jeg fanget opp dette fra frisøren min. Hun sa noe sånt som at det legger seg utenpå håret, og får det til å føles glatt og sunt, selv om det ikke er det, og blir verre av silikonen. Correct me if im wrong, men det er slik jeg har oppfattet det. :)

Skrevet
Vel' date=' nå er ikke jeg noe shampoekspert, men jeg fanget opp dette fra frisøren min. Hun sa noe sånt som at det legger seg utenpå håret, og får det til å føles glatt og sunt, selv om det ikke er det, og blir verre av silikonen. Correct me if im wrong, men det er slik jeg har oppfattet det. :)[/quote']

Det stemmer nok det.

Skrevet

Jeg hadde aldri slukt rått uttalelser fra en frisør - de er selvagt ute etter at alle skal kjøpe dyr salong-shampo og de mener at folk ødelegger håret når de farger det selv eller enda verre, bruker hjemmepermanet.

Håret mitt blir rent av Elvital fra Loeral, så da er jeg fornøyd - vasker håret hver andre eller tredje dag enten jeg bruker dyr eller billig shampo, og så lenge håret blir flott og ikke detter av så er jeg ikke interessert i å betale 100-200 kroner mer for en flaske shampo. Det er heldigvis opp til hver enkel av oss.

Skrevet

Det er vel ikke snakk om å sluke det rått, men tror ikke de slenger rundt seg med slike påstander uten at det er noe i det. Ikke kjøper jeg på salong heller, men på nettet og det har jeg fortalt frisøren min, så hvorfor hun skulle lyve om det kan jeg ikke skjønne. Hvor VIKTIG den enkelte synes dette er, er jo en helt annen sak, bevares. Jeg kjenner veldig forskjell på salongshampo og butikkshampo og synes absolutt det er verdt det når man får det til den prisen man får på LF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...