Gå til innhold

Er sex oppskrytt?

26 stemmer

1. 1. Er sex oppskrytt?

• Ja
      11
    • Nei
      15

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente i 20-årene, og har hatt jevnlig sex etter min første gang for et par mnd siden... Må innrømme at det ikke gir meg noe særlig! Hadde liksom venta meg noe bedre...

Jeg har sex med kjæresten min, og vi har et stabilt forhold, men jeg synes liksom ikke det er noe særlig godt...

Jeg blir liksom "liggende å vente" til han er ferdig (satt litt på spissen)... Håper at han skal bli fort ferdig!

Andre som har det slik?

Nå er jeg klar over at jeg ikke er så veldig erfaren - og det har nok kanskje litt med saken å gjøre - men hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Sex kan være oppskrytt med feil partner og / eller innsats, tror jeg.

Hva gjør du selv for å få noe ut av sexen? Jeg tolker deg kanskje feil, men hvis du blir "liggende og vente", så tenker jeg med en gang at du overlater ansvaret til han uten å egentlig være særlig involvert selv, men dette kan selfølgelig være en gal antagelse.

For min del var sexlivet med min første kjæreste nokså tragisk, med min andre kjæreste enda mer tragisk, mens med mannen min nå har jeg rett og slett eksplodert i senga. Forskjellen er at jeg har sluppet meg selv løs, jeg elsker å gi mannen min noe tilbake, bryr meg ikke en døyt om hva som skjer rundt meg, og... Vel, der og da lever jeg i nået og nyter hvert øyeblikk. Jeg elsker å kle meg opp for mannen min, vi bytter stillinger underveis når det passer seg, og jeg passer på å stimulere meg selv dersom det er en stilling som er vanskelig for meg å komme i.

Men igjen, hva gjør du selv i senga? Hva tror du kan gjøre det bedre for deg? Hva tror du kan gjøre det bedre for kjæresten din? :)

Skrevet

Enig i dette, mtp feil partner, o.l.

Med feil partner så er sex absolutt oppskrytt. Med riktig partner, og gode dager kan det være veldig himmelsk.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Med feil partner kan sex være oppskrytt ja - var sånn da jeg var yngre og min kjæreste ikke passet meg helt i senga.

Nå når jeg er eldre og tør å slippe meg mere løs... og har en god partner så er sex utrolig bra. Kvinner når sin sexuelle topp senere i livet og dette er ikke tull når deg gjelder meg iallefall. Aldri hatt det så flott som nå.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg blir liksom "liggende å vente" til han er ferdig (satt litt på spissen)... Håper at han skal bli fort ferdig!

Hvis dette sier noe om engasjementet ditt ødelegger du det for partner og.

Gjest gjestkvinne
Skrevet

Sex kan være oppskrytt med feil partner og / eller innsats, tror jeg.

Hva gjør du selv for å få noe ut av sexen? Jeg tolker deg kanskje feil, men hvis du blir "liggende og vente", så tenker jeg med en gang at du overlater ansvaret til han uten å egentlig være særlig involvert selv, men dette kan selfølgelig være en gal antagelse.

For min del var sexlivet med min første kjæreste nokså tragisk, med min andre kjæreste enda mer tragisk, mens med mannen min nå har jeg rett og slett eksplodert i senga. Forskjellen er at jeg har sluppet meg selv løs, jeg elsker å gi mannen min noe tilbake, bryr meg ikke en døyt om hva som skjer rundt meg, og... Vel, der og da lever jeg i nået og nyter hvert øyeblikk. Jeg elsker å kle meg opp for mannen min, vi bytter stillinger underveis når det passer seg, og jeg passer på å stimulere meg selv dersom det er en stilling som er vanskelig for meg å komme i.

Men igjen, hva gjør du selv i senga? Hva tror du kan gjøre det bedre for deg? Hva tror du kan gjøre det bedre for kjæresten din? :)

For kvinner tar det litt tid å lære seg å ha god sex sammen med en partner . De første erfaringene er ofte ikke superdeilige og det er helt vanlig ,og da kan sex føles oppskrytt . Men trøst dere med at det blir bare bedre og bedre etterhvert som man blir eldre og blir litt tryggere på seg selv og får mer erfaring ..og selv kommer mer i brunst også ! Har du " feil " partner også , kan det ta lengre tid å utvikler et bra sexliv .For dette er noe som kreves erfaring og praktisk trening sammens med en man samarbeider og kommuniserer godt med : ) Før det blir superdeilig .. .

Jeg hadde god sex som veldig ung / tenåring syns jeg.....min partner var veldig erfaren og flink ( eldre enn meg ) og jeg fikk faktisk ofte orgasmer under sexen da jeg var bare 16 - 17 år gammel - men må si sexen var enda mer fantastisk fra 25- 26 års alder og utover og enda mye bedre ...sikkert forde jeg selv fikk sterkere kjønnsdrift med årene .Og fra 3o års alder og utover - er sexen helt fantastisk ...toppers .Sex er ikke oppskrytt - det er noe av det deiligste som finns i livet ...Og jeg føler meg skikkelig på topp sexuelt nå .....

Har såklart erfart flere partnere ....og det har bare lært meg mere og mere .Også hvilken " type " partnere jeg vil ha og foretrekker ...

Gjest Blush
Skrevet

Er du tent nok? Prøver dere ulike stillinger? Tar han/du på deg?

Hvis du ikke kjenner så mye uansett hva dere gjør, ville jeg flyttet fokus fra fysisk nytelse til det du faktisk liker med sexen, enten det er nærheten til kjæresten din, det at han begjærer deg eller whatever. Jeg f.eks, tente helst på hans begjær og nytelse da vi først ble sammen, og ved å fokusere på ham slappet jeg mer av, pluss ble mer tent = mye bedre følelse.

Rent fysisk kan det hjelpe med knipeøvelser underveis, kan jo også evnt bruke leketøy hvis dere vil. Men jeg tror nr 1 er å senke forventningene, slappe av og leke sammen. For mange kvinner, meg inkludert, er dette noe som må bygges opp gradvis, og da nytter det ikke å stresse. Ikke alle får orgasme heller, og det burde heller ikke være målet? Det kommer til å bli bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...