Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Hei! Leter forbrilskt etter en sang jeg har fått på hjernen! Men aner ikke hva artisten heter. Men det er en sang med litt tempo og kanskje litt techno aktig. Teksten er noe med "On The Radio, whoa ooooh, On the Radio osv." Husker ikke mer av teksten. Sangen bygger seg mer og mer opp før teksten begynner. Har letet lenge på youtube nå! Håper kanske noen andre vet hvilken sang det er
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Litt mer techno aktig, men kanskje ikke helt riktig reff du skrev om. Slenger bare ut ideer jeg, ikke så mye å gå på fra startinnlegget. Er det en "ny" eller gammel låt? Kvinne eller mann som synger? Går den mye på radio for tiden?
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Sikkert ikke denne da, men den er jo en klassiker Endret 22. juli 2010 av Pucifer
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=QwxMDJU4W1Q Kan det være Danny? Svensk artist, kjent fra EMD tror jeg det var. Denne har blitt spilt mye på svensk listepop radio vet jeg iallefall. Endret 22. juli 2010 av Pucifer
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Så kjapper dere var til å svare =) Men var ingen av de som jeg tenkte på- men techno sangene er litt i samme duren Glemte å si at det er en mann som synger. Har ikke hørt den bli spilt på radio i det siste.. Vet ikke hvor gammel den er, men den er ikke fra i år eller fjor tror jeg. Men ikke eldre enn 80 tallet tror jeg
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Usj, jeg som var så sikker på at det den siste linken med Danny jaja, får prøve å vri hodet her for deg, blir selv innmari irritert når jeg ikke finner ut av hvilken låt det er som surrer i mitt hode noen ganger
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Usj, jeg som var så sikker på at det den siste linken med Danny jaja, får prøve å vri hodet her for deg, blir selv innmari irritert når jeg ikke finner ut av hvilken låt det er som surrer i mitt hode noen ganger Den sangen til Danny var bra Aldri hørt den før så takk for tipset =D Selv om det ikke var den sangen jeg egentlig tenkte på.
Gjest Invicta Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Edit: Nå så jeg at Pucifer allerede har lagt ut originalen til Donna. Da er det nok ikke min link heller Endret 22. juli 2010 av Invicta
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Om du liker han så liker du sikker EMD også, ganske kjent pop trio fra Sverige. Ikke helt min musikk smak, men umulig å unngå å høre dem når man er i Sverige
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 (endret) .. Endret 22. juli 2010 av Pucifer
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Hmm.. Ikke enkelt. Etter at han har syngt setningen som er noe med "radio" så fortsetter han med ooooohhhh opp i falsett. Før han gjentar setningen On The Radio og Ooooohhh på nytt. Men kanskje ikke så mye hjelp i
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 23. juli 2010 #13 Skrevet 23. juli 2010 Har endelig funnet ut hvilken sang det er: =D Superfamily - The Radio Takk for all hjelp og god helg =D
Gjest Pucifer Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 *slår seg selv i hodet* Var innom den i går, nynnet på den altså, men husket ikke gruppa i farta
Gjest Invicta Skrevet 23. juli 2010 #15 Skrevet 23. juli 2010 Hehe, den hadde jeg aldri funnet ut av! Aldri hørt sangen før, heller Bra at du fant ut av det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå