Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er på jakt etter tips om koselige/trivelige barer/utesteder i Trondheim.

Steder som KAN å lage drinker, i tillegg til å servere øl...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mikrobryggeriet! Vet ikke hvordan drinkene er der, men øl kan de i alle fall best :)

Skrevet

Har vurdert mikrobryggeriet, men siden jeg ikke drikker øl, så er jeg litt i tvil. Har de drinker der da, er første spørsmål jeg har.

Mannen hadde vel vært overlykkelig over en tur til mikrobryggeriet, men vil gjerne at de har "noe" for meg også ;-)

Skrevet

Hmm... godt spørsmål. Jeg drikker bare øl når jeg er der, så er faktisk ikke sikker, men tror de har andre ting også. Fantastisk mat og snacks har de i alle fall ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jada, de har et temmelig greit utvalg i drinker på mikroen, samt vin og cider og sånn. Maten er også bra :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bari har ok drinker, Vista var best i byen på drinker sist jeg bodde i Trondheim, men det begynner å bli noen år siden nå. Ellers har du Kos, der har de bra utvalg og det er veldig trivelig der. Har du lyst å prøve noe morsomt anbefaler jeg Sambucca Milkshake på Pair-a-Dice.

Ellers bør du be om å få noe spesielt dersom du er på Sushi Bar i Ravnkloa. Hun som er resteurantsjef der er nemlig også en av landets dyktigste bartendere. Jeg aner ikke hvordan spritutvalget er der, men hun er såpass god at hun greier sikkert å få til noe fantastisk uansett :)

Skrevet

Har vurdert mikrobryggeriet, men siden jeg ikke drikker øl, så er jeg litt i tvil. Har de drinker der da, er første spørsmål jeg har.

Mannen hadde vel vært overlykkelig over en tur til mikrobryggeriet, men vil gjerne at de har "noe" for meg også ;-)

Da har jo du en god anledning til å begynne!

Hvis du aldri har smakt mikrobryggeri-øl, så har du gått glipp av mye!

Skrevet

Da har jo du en god anledning til å begynne!

Hvis du aldri har smakt mikrobryggeri-øl, så har du gått glipp av mye!

Hehe, kanskje det.

Tror egentlig ikke at øl er noe for meg, har aldri smakt noe jeg har drukket med "glede" enda. Men om vi blir å ta en tur dit, så skal jeg da selvfølgelig smake ett eller annet...

Takk for mange tips

Skrevet

Den gode nabo har masse god øl, men usikker på drinkutvalget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...