Snop Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Jeg er desperat etter å komme meg ut av landet. Bare meg, 2 netter. Jeg har ikke lomma full av penger, jeg skal reise alene, jeg vil bare sette meg på et fly ut av landet, i 2 dager. Jeg bryr meg ikke om hvor det er, det trenger ikke engang å være en spennende storby, jeg vil bare ut av skandinavia. Det ultimate ville vært å finne en tur til 500-1000kr t/r, og bo på billig hostell. Men siden det er høysesong akkurat nå, og jeg vil reise snarest mulig (i løpet av en uke), er det ikke akkurat kjempebillig om dagene. Jeg vet at ellers på året kan man enkelt finne t/r storby ned i 500kr på feks Norwegian.. men ikke akkurat nå :/ Går det an å bare troppe opp på flyplassen og be dem sette meg på et ledig fly, samme hvor? Eller må man likevel betale det samme som på flyselskapenes nettsider? Edit: Det ser visst litt ut i innlegget som om jeg bokstavelig talt skal rømme fra noe fælt, haha. Men jeg vil bare vekk litt Endret 22. juli 2010 av Smörblomman
Gjest navnelapp Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Det er visst billige flybillettar til Helsinki for tida. Det kan bli ein fin tur, Helsinki er ein triveleg by!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 hvor bor du/hvor reiser du fra? Det er jo ganske vesentlig ifht pris
Snop Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2010 hvor bor du/hvor reiser du fra? Det er jo ganske vesentlig ifht pris Ah ja, det glemte jeg jo å skrive Kan reise fra både Gardermoen og Rygge.
nattergal Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Ah ja, det glemte jeg jo å skrive Kan reise fra både Gardermoen og Rygge. Hei søk på flybilligst.com Hva med Praha ? Deilig og varmt der ,kom derfra forrige fredag 39 grader : ) Hva med en Kieltur da ? To netter borte ,alt du trenger på båten
Snop Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Hei søk på flybilligst.com Hva med Praha ? Deilig og varmt der ,kom derfra forrige fredag 39 grader : ) Hva med en Kieltur da ? To netter borte ,alt du trenger på båten Skal sjekke flybilligst nå Praha hadde vært fantastisk. Kiel også, helt greit Jeg har aldri sett på båtreiser før, hvor er det bra å lete da? ai... kikket på colorline.no nå, det var ikke så veldig billig :S Endret 22. juli 2010 av Smörblomman
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Genial liten sak for å sjekke flyreisen innen en gitt prisgruppe. Da ser du fort hvor i verden du kan reise innen den gitte prisen. LINK
nattergal Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Skal sjekke flybilligst nå Praha hadde vært fantastisk. Kiel også, helt greit Jeg har aldri sett på båtreiser før, hvor er det bra å lete da? ai... kikket på colorline.no nå, det var ikke så veldig billig :S Nei kikka jeg også var veldig dyrt akkurat nå
Papaya84 Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Ryanair har vel en del billige flybiletter til forskjellige steder:)
Snop Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2010 Foreløpig er det london til 1200kr t/r som er mest aktuelt. Bare litt irriterende at jeg vet at det koster halvparten andre tider på året! hehe.
nattergal Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 På Wizzair.com får billetter til Praha fra 159 en vei.Det er fra Torp Sandefjord da. De flyr Fredager og Mandager
Østlandet Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Hadde litt av den samme problematikken, som deg ts Jeg drar mutters alene til Kiel på Tirsdag.
mee mee Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 Ryanair har kjempebillige billetter fra Torp, sjekk ut!!
Gjest navnelapp Skrevet 24. juli 2010 #16 Skrevet 24. juli 2010 At personen vil ha innlegget blant sine innlegg, slik at det lett dukkar opp når vedkommande leitar etter det.
marsy Skrevet 27. juli 2010 #18 Skrevet 27. juli 2010 Norwegian har tilbudsbilletter hver tirsdag. Sjekk også Ryan Air, som stadig har reiser til under 1000 lappen t/r. Når du finner en billig flybillett, bruk Hotwire.com til å booke hotell. De har restplasser på hotell til kjempetilbud. Du velger område og standard, og får vite navn etter at du har booket. I London for eksempel kan du få enkeltrom til rundt 500kr natten på 3 stjerners hotell midt i byen
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #19 Skrevet 27. juli 2010 abonnerer Hva betyr dette da? Det betyr at man ønsker å følge med på tråden. Ved å skrive et innlegg kommer tråden opp i listen over "Mine innlegg" så slipper man å lete etter den.
I.am.me Skrevet 27. juli 2010 #20 Skrevet 27. juli 2010 På Norwegian.no bruker de å ha slike "ukestilbud" på reiser, med hotell, fly og allting. Kan du ikke skjekke der? http://www.norwegian.no/kampanje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå