Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne kjolen?

Har prøvd den i butikken, og den satt veldig fint på, men jeg ble litt usikker på om den egentlig er fin. Litt for sukkersøt kanskje? (skal på sommerfest)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den er veldig fin jeg! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hadde den vært rosa ville jeg vært enig i sukkersøtt. Når den er rød så synes jeg den er veldig fin. :)

Skrevet

Jeg synes den var veldig fin. Om den blir for sukkersøt kommer an på hvordan stilen din er ellers.

Gjest hogwash
Skrevet

Sløyfer, ihvertfall på den størrelsen, passer ikke etter tenårene.

i min subjektive mening ;)

Gjest scorpius
Skrevet

Synes den var kjempefin, jeg :)

Skrevet

Hvor stor er sløyfen? Synes den ser litt for "dolly" ut, men ser kanskje slik ut på bildet bare.

Skrevet

Jeg syns den var kjempefin! Sløyfen var nydelig.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Likte den :)

Den var typete/rypete og hadde "et visst" 50-talls preg. Skikkelig fin til riktig dame :)

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Sløyfer, ihvertfall på den størrelsen, passer ikke etter tenårene.

i min subjektive mening ;)

Signerer.

Kjolen uten sløyfen hadde vært ok.

Skrevet

bortsett fra at jeg heller ikke har sansen for sløyfer, spesiellt så store og iøyenfallende, på voksne, så var jo kjolen fin.

Og så lenge DU synes den er stilig, og du bærer den og føler du er fin i den, så ER du fin i den. :)

Skrevet (endret)

Sløyfen er skikkelig døv, synes jeg, ellers en helt ok kjole.

Endret av juni
Skrevet

Kjempefin kjole! Sløyfen er kanskje i overkant stor, men det går :P Men hvis det hadde vært mulig å ta den av hadde jeg gjort det ;) Men er ikke krise med sløyfen heller da :P

Skrevet

Jeg liker den :) Hvis du er redd for at den skal bli for søt, så er det bare å ha på et par røffe sko, men jeg hadde glatt brukt den med svarte ballerinasko og en svart bolero. Andre ville kanskje hatt skinnjakke til?

Skrevet

Åh! Den kjolen var helt nydelig! herlig retro! Smell på skikkelig retrohår, noen høye hæler og en liten clutch = supert festantrekk!

Skrevet

Så moro at så mange synes den var fin :)

Det hender jo at man står der i prøverommet og føler seg egentlig ganske fin, men i mangel på shoppingtur-selskap som kan komme med umiddelbar kritikk så blir man usikker likevel.

Skal gå tilbake og se om den henger der fortsatt i min størrelse jeg, da er det jo bare meant to be at jeg MÅ ha den ;)

Sløyfa ser forresten verre/større ut på bildet enn i virkeligheten, den ligger ganske flatt etter kjolestoffet og står ikke noe særlig ut på en måte. Går ikke an å ta den av uten å ødelegge stoffbeltet.

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin! Kunne tenkt meg en slik selv. :)

Skrevet

Veldig søt - til hverdagsbruk/sommerfest! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...