Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er 39 år, har hårlengde ca midt mellom bh-stropp og skuldrene, hele lengder. (skrår litt, ca skulderlengde foran) Er brunette (fra naturens side) og farger det mellombrunt jevnlig for å skjule noen små grå. Nå trenger jeg desperat en ny frisyre, føler meg så utrolig kjedelig for tiden, men så er jeg rett og slett redd for å se eldre ut med kortere hår. (helt guttekort er uaktuelt) Hva syntes dere andre? Og hvordan er dere på håret?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Å legge inn striper tror kunne blitt veldig fint. Ville heller ikke klippet det kortere.. Fint med langt hår =) Lykke til!
Karmosin Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Det er min erfaring at når man nærmer seg 40 ser man yngre ut med kortere hår enn med langt. Jeg har sett flere som har klippet seg kort (ikke nødvendigvis heeeelt kort) og som ser mye freshere ut. Du kan kanskje teste litt her?
Puzifina Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Heihei=) Når man når en viss alder vil man gjerne se yngre ut om man ikke har langt hår, jeg vil anbefale deg å klippe deg en bob med lengde framme og kortere bake, kjempe lettvint frisyre å ha med å gjør og det passer veldig bra for din aldersgruppe. Også kan jo du legge inn noen striper i front partiet for å få mer liv i håret.
Vera Vinge Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Jeg syns ikke det kommer an på lengden - at man kan se ungdommelig ut både med langt og kort hår, men at det kommer mer an på formen. Hvis du ikke vil ha helt kort hår, ville jeg enten fått frisøren til å klippe opp ca. den lengden du har litt mer, evt. vurdert noe lugg-greier, f.eks. en slags skrålugg. Det kan være en fin fornying. Eller ta mer lengde, f.eks. en bobfrisyre som en over også nevner.
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Bob som er litt kortere bak og skrås fremover er kjempefint på de fleste jeg har sett med denne frisyren gjerne med litt striper i,men det er ikke en nødvendighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå