Gå til innhold

Fisher Price lekekjøkken til 699,-. FInnes det ikke billigere noe sted?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

De jeg har pratet med som har Fisher Price lekekjøkken, sier at "det kostet bare et par-tre hundre kroner". På Extra Leker kostet det imidlertid 699,-. Er dette noe som ofte er på salg, eller har det en lavere fastpris andre steder? Bor i Trondheimsområdet.

Synes 699,- er veldig dyrt for plast, når Ikeas flotte trekjøkken bare koster 200 kr mer! Men jeg synes Ikea-kjøkkenet er for litt større barn enn min som blir 2?

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Vi kjøpte lekekjøkken på Extra leker for 300 eller 400 kr for et år siden, men det var ikke fisher price. Se litt rundt på forskjellige steder. IKEA lekekjøkkenet er kjempefint, men dyrt ja.

Hvilke lekebutikker finnes det i Trondheim, foruten Toys r Us og Extra Leker? Har inntrykk av at de små lekebutikkene på diverse senter ikke har lekekjøkken? (Eller er jeg helt på jordet nå?) Har sett på Smoby på Extra Leker, men det virket mye dårligere og kjedligere enn Fisher Price. På Toys R Us hadde de stort sett rosa/Hello Kitty, og det vil vi ikke ha. Fisher Price sitt er midt i blinken, men jeg synes 700,- er mye. Om det er det det faktisk koster overalt, er det jo selvsagt greit, men vi har ikke råd til å finne det på 40% salg uka etter at vi har kjøpt det.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...