Gå til innhold

skal jeg la ungene dra ditt

Anbefalte innlegg

Gjest fatas
Skrevet

jeg har 4 barn men bare 2 som gjelder her. på 8 og snart 6 år..som er livredde å være hos sin far..dette har det slitt med siden jeg og han skilte lag..for snart 5 år siden..

da vi var gift var han voldlig både mot meg og barna. og spes. mot min eldste datter som han ikke er far til.

han har siden vi skiltelag vist liten og og ingen intresse for ungene og ser de som stor byrde. mitt problm før har vært hvor vidt jeg skulle nekte han samvær... men med tiden å hatt barna ringende fra wc og andre rom alene begynte jeg å nekte han samvær. det er godt over 1 år siden ungene har sovet hos sin far. men i vår kom han litt tilbake på besøk hjemme og jeg forklarte han måte opprette et tillitsforhold til ungene før han fikk lov ha dem å at han måte ta til takke med noen timer på en lørdag.

nå har barnas far giftet seg på nytt..og prøver desperat å få samvær med ungene og har også sendt både politi og barnevern på meg for å prøve få meg se ut osm dårlig mor..men her har jeg ikke være bekyrmet for jeg vet godt hvilken mor jeg er og hvilkem omsorgsperson jeg er for mine barn

nå som hans kone har kommet til norge øsnker faktisk mine barn å besøke han for de er spente på hans nye kone...

jeg har aldri nektet ungene å dra ditt om de har villet selv...men de har ikke villa ditt på godt over 1 år..og sett sin far bare få ganger...

jeg er livredd å sende ungene ned ditt men ungene vil altså ned å treffe hans nye kone..

jeg vet jo hva barnas far er i stand til....men jeg vil heller ikke skuffe ungene mine...

skal jeg nekte han å få se barna eller skal jeg gjøre det ungene selv vil men med sterke tiltak som å la barnet på 8 ha med hemmelig telefon beredskaps liste om noe skulel skje...

føles helt sykt å måte sende ungen ditt..

om barnas far hadde vært snil og glad i barna sine hadde jeg seff blitt overlykkelig for mine barns vegne..men jeg ser han bare som en stor trusel og fare for dem..?+ hva skal jeg gjøre??+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en sak du kan ta opp ved familievernkontoret eventuelt barnevernet, en av disse kan hjelpe det med vurderingen, evt gjennomføring etc. . Samvær under tilsyn kan være et alternativ hvis det ender med samvær. Saken er så kompleks at jeg hadde uansett ville diskutert den med en av de ovennevnte instanser. Fokus må uansett være barnas beste. Rådfør deg med profesjonelle instanser er mitt råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...