Gjest Olaien Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Og hvilke tanker gjør du deg når du oppdager 2070 sendte sms / 60 mms i en 30 dagers periode på mobilutskriften til din mann ?
Djungelvrål Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 hadde lurt litt ja....men du har vel allerede hatt mistanker om noe muffins siden du har tatt deg bryet med å sjekke mobilutskriftene hans?
marylinm Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 ? jeg hadde ikke sjekket hvor mange smser han hadde sendt. men i ditt tilfelle, spurt hvem dem var til ? (regner med at dem ikke er til deg,og du er sjalu/mistenksom)
Gjest .. Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 hadde lurt litt ja....men du har vel allerede hatt mistanker om noe muffins siden du har tatt deg bryet med å sjekke mobilutskriftene hans? plutselig en ekkel magefølelse.....
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 To TUSEN sms...? Da hadde jeg klemt ham opp til veggen og forlangt en JÆVLIG god forklaring. Og dersom han jugde eller hisset seg opp så hadde jeg trykket mobilen opp i snyteskaftet på ham og lempa ham ut i grusen.
Rødtoppen86 Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Tenker: - Er det en jobbtelefon - Hvor gammel er denne mannen - Har han fri bruk av sms/mms Det virker veldig rart for meg at en voksen mann sender så mange meldinger og bildemedlinger. Hva kan være så interessant at man må sende over 2000 sms?
CeeCee Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Jeg hadde blitt ganske så mistenksom ja... Hvor mange sms/mms pleier han å sende pr. mnd da? Tror du han hadde sendt så mange sms til en dame når han vet at du kan se regningen? Såfall mangler han litt i topplokket, eller så vil han at du skal finne ut av det.
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Hvis kom hjem med en telefonregning hvorav det var sendt 60mms og over 2000sms, så måtte jeg faktisk spurt hvem i all verden han har sendt alle disse meldingene til da han overhodet ikke er en person til å sende så mange meldinger. Gjør din mann det? Sender masse meldinger ellers? Kanskje det bare har toppet seg denne mnd? Mye festligheter og slikt?
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Om ungdommer fint kan sende 3-4000 sms hver mnd, så hvorfor ikke en voksen mann? Hadde ikke blitt sint eller noe, jeg hadde kanskje begynt å lure litt og spurt han om hva det dreide seg om, men hadde han valgt å ikke svare så hadde jeg ikke brydd meg særlig videre. Eneste grunnen til at jeg hadde reagert, er fordi han svært sjeldent sender sms, han foretrekker å ringe. Men, nå pleier ikke jeg å sjekke min samboers mobilregning da.
Adeleine Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 To TUSEN sms...? Da hadde jeg klemt ham opp til veggen og forlangt en JÆVLIG god forklaring. Og dersom han jugde eller hisset seg opp så hadde jeg trykket mobilen opp i snyteskaftet på ham og lempa ham ut i grusen. Hehe, enig med den. Går det ikke an å se hvem meld. er sendt til da? Spesifisert fakura? Eller rett og slett bare ta det opp. Høres litt mistenkelig ut...
MissStiles Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Det spørs om han er en sms/mms person? Sender dere mange mld med hverandre? Jeg ville nok blitt litt seksptisk og hadde nok spurt han.
Alvina Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Hm. Hvis man sender ti sms daglig i en måned og det er mye i følge meg og han har sendt så mange, ved ti er man oppe i 300 sms. Jeg ville trodd det var noe galt med teleselskapet. Men så foretrekker jeg å prate på telefon, ellers er det mest korte beskjeder. Kan det være han er opptatt av å sende gamle vitser og er hekta på å få noen tilbake? Mulig det går an å bli avhengig av å sende sms, men når har han tid til å jobbe f.eks.?
Gjest Nanette Skrevet 22. juli 2010 #14 Skrevet 22. juli 2010 Alvina: Over 2000 vitser iløpet av en måned? Det er litt mye da! Garantert noe snusk jeg ville ha spurt han om. Litt vanskelig å ro seg unna den der. Men det ser du vel på blikket hans, om han lyver isåfall. Begynne å pakke kanskje?
Fluffe Skrevet 22. juli 2010 #15 Skrevet 22. juli 2010 Er ikkke sms en som bekymrer meg, meg 60 mms!!!
SnoopGirl Skrevet 22. juli 2010 #16 Skrevet 22. juli 2010 jeg hadde også reagert ja! og jeg hadde ikke vært noe særlig blid eller ok å ha me å gjøre hvis det var min samboer
Adeleine Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Er ikkke sms en som bekymrer meg, meg 60 mms!!! :jepp: ja, det er litt drøyt. Kan nok dessverre se ut til at det er blitt utvekslet en del erotiske bilder her TS. Ser ikke bra ut...
Green Lady Skrevet 23. juli 2010 #18 Skrevet 23. juli 2010 For min del hadde jeg ikke brydd meg, for jeg vet at i mitt tilfelle, så hadde 95 % vært til meg Men nå skriver vi veldig mye sms/mms til hverandre, selvom vi ofte ringes. Men regner med at mannen til TS ikke sender henne så mange sms/mms i og med at hun reagerer? Ville i så fall luktet litt ugler i mosen, ja.. Jeg sender mye sms, men ligger på "bare" ca 1000 i mnd, hvor ca 900 er til sambo
Gjest typish Skrevet 23. juli 2010 #19 Skrevet 23. juli 2010 syns nå det hørtes litt veeeeel mye ut! men som folk sier her, du må bare prøve å spørre for det er jo helt vanvittig mye.. jeg sender kanskje toppen 3-4 mms i mnd på det meste
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #20 Skrevet 23. juli 2010 Jeg hadde fulgt ekstra nøye med om han ikke lot telefonen ligge ubevoktet. Det er et sterkere tegn enn at det er stor trafikk. Passer han alltid på at han har kontroll på telefonen sin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå