Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei,

For omtrent 10 år siden (da jeg var yngre og fum, eller rettere sagt yngre) kjøpte jeg ei hore på ferie. Vi kom så langt som til hotellrommet men jeg klarte bare ikke å gjennomføre det, jeg fikk svettetokt og følte meg direkte uvell og endte med at vi bare pratet. intensjonen min (som da singel) var å få meg noe, det skal jeg ikke legge skjul på... det er vel den vanligste motivasjonen.

Jeg har altså aldri pult ei hore, men jeg har kjøpt ei hore, så slik sett er jeg vel en horekunde.

Spørsmålet er om jeg skal fortelle dette til forloveden min, jeg var en ganske annen person på det stadiet i livet mitt, og jeg møtte henne ikke før 6 år etter dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det synes jeg ikke. hvorfor må du fortelle at alt om fortiden din?

å du har jo ikke hatt deg med en hore engang..

Skrevet

DET MÅ DU IKKE FINNER PÅ!

Det kommer ingenting godt ut av det... Annet enn at hun kan endre sitt syn på deg (selv om du ikke gjennomførte det).

Ta det med deg i graven, det er mitt tips!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

du burde fortelle det så hun skjønner hvilket svin du er!

Skrevet

du trenger ikke å fortelle dette. Hun trenger ikke å vite alt om din fortid, dessuten har du jo ikke hatt sex med henne heller.

Skrevet

dummeste jeg har hørt.

håper virkelig anonym bruker greia blir fjernet. jeg er dritt lei idioter som deg som slenger dritt bak anonymt nick..

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ikke? Synes det tross alt står respekt av deg jeg!

Gjest Gjest
Skrevet

Den informasjonen hadde ikke jeg taklet å få. Jeg hadde ikke trodd på at du ikke gjennomførte heller og jeg hadde hylt meg ut av forholdet fortere enn du kunne si "pai".

Så ti stille!

Gjest kan ikke fatte
Skrevet

Hvorfor ikke? Synes det tross alt står respekt av deg jeg!

Her er det en person som fortjener respekt! Hvorfor skal man ikke kunne være ærlig i ett forhold. Det er jo ærlighet et forhold bygger på! Synes det er sykt at dere jenter kan si at dere avfeier kjæresten med en gang han forteller om noe sånt. Dere burde takke han for at han er ærlig og dere bør også klare å vurdere hvordan han er som person nå. 10 år er en GOD stund. Selvfølgelig har han forandret seg, og hva er problemet da. Personen hun elsker er jo ikke blitt en annen selv om han forteller hva han har gjort tidligere i livet sitt.

Skill på det å være kåt og ung gutt, fra det å være seriøs og ærlig forlovet mann.

Skjerpings.

Skrevet

Aller først synes jeg at du skal tenke over hvorfor du har behov for å fortelle forloveden din om dette. Er det for din egen del at du har behov for å si det (fordi du ikke klarer å bære det alene) - eller er det fordi du mener at hun faktisk trenger å vite om dette? Jeg tror ikke at det er nødvendig å si dette til henne - for selv om vi er ærlige i et forhold, trenger man ikke å dele absolutt ALT. Og spesielt ikke hvis det skjedde for 10 år siden da du var singel.

Hvordan hun tar det, er jo umulig å vite før du har sagt det. Jeg (kvinne) ville trukket på skuldrene av det, og tenkt at sjansen i alle fall er veldig liten for at du ville kjøpt sex igjen. Du har jo funnet ut at det ikke er noe for deg. Jeg synes ikke at prostitusjonsindustrien er spesielt sjarmerende, men jeg kan forstå at tanken på å kjøpe sex kan være pirrende. Spesielt når man er ung og veldig viril. Men, som du ser; noen her skriver at de ville tuppet deg på ræva ut av forholdet og aldri snakket med deg igjen. Hvorfor risikere det, for en episode i fjern fortid som sannsynligvis ikke betyr så mye for deg nå? Aner jeg en følelse av skam?

Gjort er gjort, spist er spist - du er ikke et dårlig menneske på grunn av en enkeltepisode. Gå videre med livet ditt - fremtiden din - og prøv å legge dette helt bak deg.

:klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet

Her er det en person som fortjener respekt! Hvorfor skal man ikke kunne være ærlig i ett forhold. Det er jo ærlighet et forhold bygger på! Synes det er sykt at dere jenter kan si at dere avfeier kjæresten med en gang han forteller om noe sånt. Dere burde takke han for at han er ærlig og dere bør også klare å vurdere hvordan han er som person nå. 10 år er en GOD stund. Selvfølgelig har han forandret seg, og hva er problemet da. Personen hun elsker er jo ikke blitt en annen selv om han forteller hva han har gjort tidligere i livet sitt.

Skill på det å være kåt og ung gutt, fra det å være seriøs og ærlig forlovet mann.

Skjerpings.

buuuuuullllllshiiiiiittttt!!!!! :ler: :ler:

Det er IKKE ærlighet forhold bygger på. Det er gjensidig nytte og seksuell tiltrekkelse.

Gjest trine
Skrevet

Nå er det sånn at alle er forskjellige i måten å reagere på.

Hva tror du foroveden din kommer til å si, og gjøre med det?

HAdde det da vært meg som fikk høre dette så hadde jeg ikke brydd meg stort, med tanke på at det var leenge siden og at du faktisk tok tak i deg selv før du gjorde det siste!

Det jeg hadde blitt lei meg for er at du ikke har sagt det tidligere..

Jeg ser meg selv som en åpen person som ikke dømmer andre for hva de har gjort tidligere i livet, og ikke viser tendenser til det tidligere livet nå. Hu har jo blitt sammen med deg for den du er, og det virker som det plager deg litt, så jeg vil anbefale deg å fortelle. Er hun så gla i deg som forlovede skal være og ikke har et spesielt hatsyn mot horekunder spesielt så tror jeg ikke det skal være noe problem... ;)

Skrevet

Jeg synes ikke du skylder henne å fortelle det, og ville nok ikke sagt noe i ditt tilfelle.

Hvorfor skal du si det? Man trenger ikke vite ALT om hverandre!

Dette skjedde tross alt lenge før du traff henne!

Ikke tenk noe mer på det, da!

:)

Gjest ærlig
Skrevet

Kjæresten min har vært igjennom det samme som deg da han var ung. Han ble faktisk spandert på hore av stefaren sin. Men som deg klarte ikke kjæresten min å gjemmomføre. Han bare latet som (ovenfor de andre som ventet).

Råder deg til å ikke si noe til kjæresten din. I hvertfall ikke uten å ha en ganske så GOD grunn til å fortelle det. Selv lurer jeg meg grønn på HVORFOR min kjæreste i det hele tatt fortalte meg det. Kunne han ikke bare holde kjeft om det?

Jeg fikk i hvertfall en følelse av at han ville fortelle det for å fremheve seg selv litt. Og det er egentlig ikke så smart, for hvor koselig er det å få slikt slengt oppi fanget med en bismak av at han faktisk sier: "se hvor from og real jeg er. Jeg gadd ikke å pule en hore, men puler deg"? Synes faktisk ikke at det verken er en bragd eller et kompliment at han stod imot det å ha seg med en hore. Forventer han seg skryt fordi han er så ærlig og from mot meg?

En annen ting er at man da også av og til lurer på om han egentlig angrer på at han ikke hadde seg med en hore. I og med at han bringer temaet på bane så mange år etter at dette skjedde. For alt jeg vet fortalte han også bare halve sannheten. Om den ENE gangen han ikke hadde seg med en hore. Kanskje ting fristet ved nærmere ettertanke. Så, nei... ikke fortell noe,du. Skjønner ikke poenget når det har gått så mange år.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du vil belemre kjæresten din med tanken. Dette er lenge siden, la henne slippe å vite det.

Skrevet

Hei,

For omtrent 10 år siden (da jeg var yngre og fum, eller rettere sagt yngre) kjøpte jeg ei hore på ferie. Vi kom så langt som til hotellrommet men jeg klarte bare ikke å gjennomføre det, jeg fikk svettetokt og følte meg direkte uvell og endte med at vi bare pratet. intensjonen min (som da singel) var å få meg noe, det skal jeg ikke legge skjul på... det er vel den vanligste motivasjonen.

Jeg har altså aldri pult ei hore, men jeg har kjøpt ei hore, så slik sett er jeg vel en horekunde.

Spørsmålet er om jeg skal fortelle dette til forloveden min, jeg var en ganske annen person på det stadiet i livet mitt, og jeg møtte henne ikke før 6 år etter dette.

Jeg er jente og om jeg hadde hatt en kjæreste så tror jeg at jeg hadde sett det som et kjempe kjempe stort plus om han hadde hatt baller til å fortelle meg om noe sånt! Jeg hadde ikke blitt sur på han, helle tvert i mot! Og om dama de blir sur for noe sånt, så syns ikke jeg hu er verdt no ihvertfal... men det er jo min mening! Du får gjøre som du vil! Det ordner seg sikkert, men om det plager deg å brenne inne med det, så bare si det:)

Skrevet

Du vet ikke reaksjonen, og du risikerer å ødelegge forholdet ditt fordi du sliter med dårlig samvittighet over noe som skjedde for lenge siden, som du ikke engang gjennomførte.....en god regel er at å fortelle ALT ikke er en god ide, så la være, du :)

Skrevet

Herregud, alle har da gjort ting man ikke ønsker at andre skal finne ut av. Du og!

TS, ikke si noe til henne. Dette skjedde før dere ble sammen, det har ingenting med forholdet deres å gjøre.

Gjest Krizzy
Skrevet

Hvis det er ti år siden, så bare vær stille om det ;)

Skrevet

det synes jeg ikke. hvorfor må du fortelle at alt om fortiden din?

å du har jo ikke hatt deg med en hore engang..

Enig.

Skjønner ikke at du tenker tanken en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...