Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

merket dette etter sex på fredag ( ikke kjæresten,men en jeg holder på med. han påstår han ikke har hatt sex med andre enn meg siden sist.. men d vet jeg ingenting om)

jeg er altså rød og hoven rundt urinåpningen og litt rundt der. klør og svir litt og.. litt utflod.. men ikke type klumpete..

først tenkte jeg at dette var et resultat av formye sex uten glidemiddel,men da hadde vel symptomene vært litt lenger nede.. dette er snart en uke siden.. så hadde det bare vært "gnagsår" så hadde det vel gitt seg til nå :P

forslag anyone? uvi? ( svir dog ikke når jeg tisser..) clamydia??? bah!! :sukk:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Symptomer på klamydia kommer gjerne etter 1-3 uker. De er sparsomme og ofte litt økt utflod og svie ved vannlating.

Klamydia formerer seg i cellene i urinrøret og livmorhalsen. Så jeg ville ha tatt en sjekk hos legen.

Skrevet

Test for urinveisinfeksjon og klamydia hos legen. Jeg var hos legen med samme symptomer og fikk umiddelbart antibiotikakur mot klamydia - i tilfelle det var det. Det viste seg å være urinveisinfeksjon, så da ble det ny runde med annen antibiotika, men heldigvis ikke klamydia og oppsporing av smitte....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du merket det rett etter sex så kan det bare være pga friksjon med penis... Utflod kan en ha sålell, kommer an på hvor i syklusen du er hen.

Klamydia kan og være syndebukken, men vær obs på at klamydia kan en gå med lenge uten symptomer. Ofte så lenge at når en først oppdager det så har en økt risiko for å bli steril.

For å være litt moraliserende her så bør du kanskje ta en test for div kjønnsykdomer hvis du har hatt ubeskyttet sex med noen andre enn kjæresten din (hvis du fortsatt er seksuell aktiv med han), sånn at du ikke risikerer å smitte han med noe. Har mannen min vært utro og i tillegg vært dum nok til å ikke beskytte seg og gitt meg en eller annen kjønnsykdom så ville det blitt månelyst i heimen!!

Skrevet

takk for svar :)

er ikke vondt når jeg tisser.. så tenker at det ikke er uvi.. men rart om det er clamydia siden symptomene kom neste dag. men kan jo ha liggi latent i kroppen... friksjon av penis tenkte jeg å.. jeg får vel ta en test å la guten få vite svaret om det er noe...

store planer om å møte han igjen så å da er det liten vits i å bli smittet igjen - ergo bedre å si fra med en gang.. og unngå videre smitte ;) tvitvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...