Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 Bør jeg kjøpe Super mario galaxy eller Super mario bros - til nintendo Wii? Jeg elska super mario spillet på nintendo 64, og sånn sett tenkte jeg galaxy kanskje passer, men så var det noen som sa at det var sååå vanskelig og styrete med masse kontroller og sånn Noen tips? Evt andre eventyrspill som er allright?
Uviten90 Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har begge spillene du lurer på, pluss 2'ern av galaxy.. Nå har jeg ikke prøvd den enda, for vil runde 1'ern helt først.. Men hvis du elska mario spillet til n64 er galaxy veldig samme greiene! Jeg digger galaxy jeg da! Det er noe jeg satt og spilte og spilte i mange timer før jeg klarte og legge det fra meg! Det er kjempefestelig! Ja, det er litt vanskelig i starten med tanke på å skjønne hvordan hele greiene fungerer.. Men etter du er spilt litt kommer du fort inn i det, så det er ikke noe problem! Når det gjelder super Mario bros så er den også kjempeartig! Dette er jo ett typisk plattformspill, så alt går jo bare bortover.. Men dem har lagd mange morsomme og spennende brett, og med noen nye oppgaver. Du blir liksom aldri lei Mario spill! Og må jo si det at de beste nintendospillene er jo Mario! Håper dette hjalp deg litt da..! Men galaxy er fett altså!
Zealuu Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Jeg elska super mario spillet på nintendo 64, og sånn sett tenkte jeg galaxy kanskje passer, men så var det noen som sa at det var sååå vanskelig og styrete med masse kontroller og sånn Det er strengt tatt ikke verre enn at du styrer med analogstikken på nunchucken, bruker knappene på wiimoten i blant (primært til å hoppe) og vifter på wiimoten for å spinne. Det finnes en del fancy akrobatikk (som burde være velkjent for alle som har spilt Mario 64) som krever at du bruker b- og z-knappene osv., men komplisert blir det aldri. Skal du spille alene er Galaxy (2) et naturlig valg, New Super Mario Bros er mest moro med andre.
SiljeMa Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Skal du spille alene er Galaxy (2) et naturlig valg, New Super Mario Bros er mest moro med andre. Enig! Eneste er at det er en hvis fare for å gå litt i tottene på hverandre på New Super Mario Bros. Det er en grunn til at Penny arcade kalde det for Divorce Mode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå