Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fyller 30 år i oktober og ønsker seg en bli ny dag. Hun skal da få hjelp til riktig fargevalg på klær, sminke, frisyre og klesvalg (stil).

Er det noen som har vært med på dette eller kjenner noen som har vært md på dette og kan anbefale et sted i Oslo?

Vil være veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wee! Det fikk jeg i bursdagsgave av min kjære for noen år siden!

Min drømmedag gikk som følger

Jeg ble hentet hjemme i en fin bil og fant et kort i baksetet hvor det stod dagens første "hint".

Så ble kjørt til Oslo bli ny studio som ligger i Karl Johanns gt.

Ført fikk jeg fargeanalyse hvor de gikk gjennom hvilke farger som passer min hud!

Deretter ble jeg sminket og fikset i ansiktet, og hun forklarte hvordan hun gjorde alt og hvorfor.

Til slutt gjorde hun en analyse på hvordan utsnitt som passer på topper, gensere etc utfra hodeform, hals etc. samt fargevalg på klær og accessories.

Resultatet ble at jeg måtte hjem å farge alle mine kritt hvite topper og gensere til varmere farger med mere gult i. Så da ble det beige! haha...

Etter at jeg hadde vært der fikk jeg en bunke med penger som var samlet inn fra alle mine nærmeste venner for anledningen.

Så ble jeg kjørt til Oslo City hvor en venninne ventet, der fikk jeg en time til å shoppe bort alle pengene, og jeg måtte kjøpe klær etter hva jeg hadde lært på farge-analysen. =)

Så ble jeg kjørt til et fotostudio hvor jeg var i to timer og tok bilder med de ulike antrekkene, det var veldig moro.

Til slutt skulle vi spise middag, og da ventet alle mine nærmeste venner på resuranten når jeg kom...

Det var en veldig innholdsrik og fantastisk dag, og det morsomste var at jeg ikke viste hva jeg skulle, men at jeg fikk en ny konvulutt etter hver "post" med et hint. + at det var en god venninne av meg som ventet ved de ulike postene.

Bildene har jeg den dag i dag, og det er gøy å ha litt proffesjonelle bilder av seg selv, sånn til senere. og et godt minne fra en flott dag.

Alt arrangert av min kjæreste-kjærste. Veldig søtt.

Dette ble kanskje litt mye, men det er hvertfall litt tips til hvordan man kan gjøre det =)

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Hørtes veldig hyggelig ut den dagen din.

Vi bor ikke i Oslo, så hennes dag blir nok annerledes enn din.

Jeg trenger navn på steder i Oslo hvor en kan få en

"BLI NY DAG".

Selv var jeg hos Astrid Thomas, men det er minst 25 år siden, så hun jobber nok ikke mer med dette.

Noen som vet og kan hjelpe oss?

Skrevet

Selv var jeg hos Astrid Thomas, men det er minst 25 år siden, så hun jobber nok ikke mer med dette.

Noen som vet og kan hjelpe oss?

Astri Thomas stil- og klesveiledning eksisterer fortsatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...