Gå til innhold

Vurdererå kjøpe paletter fra Coastal Scents, men er usikker...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har lest en del om palettene fra Coastal Scents, og de fleste sier at de er gode i forhold til prisen. Men jeg holder meg som regel til dyr sminke, jeg vil ha best mulig kvalitet, og jeg er redd for at palettene fra CS ikke vil være gode nok, og ikke bli brukt. Det jeg vurderer er 10 piece blush palette og 78 piece paletten, og den der creative med masse knallfarger. Hva tror dere, er det verdt den lille summen de koster, eller bør jeg bruke pengene på litt ordentlig sminke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Risikoen for at de "superbillige og superbra" palettene til CS viser seg å være dårlige investeringer er stor- spesielt hvis du er vant til eksklusiv kosmetikk- jeg er det selv, og når jeg forsøker meg på innkjøp av billig-produkter ender de alltid opp bakerst i et skap, ubrukte. Jeg lar meg friste av palettene fra CS jeg også i blant, massemasse fiiiine farger, men jeg er sikker på at om jeg faktisk kjøpte dem, ville jeg vært misfornøyd- selv de som hylller disse palettene sier jo at de er gode prisen tatt i betraktning, men ikke kan måle seg med f.eks MAC. Og kvaliteten på palettene varierer visst veldig, mange på MUA klager over dårlig konsistens, dårlig holdbarhet, at de er vanskelige å legge pent- det holder ikke mål for meg, iallefall. Jeg kjøper heller færre, dyre produkter, som faktisk blir brukt- for selv om du ikke stuer CS- palettene vekk i et skap, vil du garantert ikke bruke mer enn noen få blush-nyanser og langt fra alle skyggene- noen få enkeltskygger fra et kvalitetsmerke som passer perfekt til deg, vil bli brukt, og de tar ikke så enormt med plass som digre paletter.

Gjest Heidila
Skrevet

Disse kan selvsagt ikke måle seg med mac osv. Men har du en god øyeskyggebase funker øyeskyggene bra! NOen bedre enn andre.

blush palettet er nyyydelig ! Jeg har det og er storfornøyd :)

Skrevet

Disse kan selvsagt ikke måle seg med mac osv. Men har du en god øyeskyggebase funker øyeskyggene bra! NOen bedre enn andre.

blush palettet er nyyydelig ! Jeg har det og er storfornøyd :)

Det kommer jo litt an på om man, som meg, har brukt utelukkende eksklusiv makeup i et tiår- man kan bli sinnsvakt bortskjemt på ti år- jeg har blitt en skikkelig snobb, hvis makeupen ikke koster en betydelig sum, kommer i en lekker forpakning og er av beste kvalitet er den ikke interessaant, det er ikke noe gøy, hver gang jeg prøver meg på rimelig kosmetikk blir jeg bare skuffet og mister interessen når jeg ser den ujålete innpakningen, veldig lite av det jeg har kjøpt av billig sminke har blitt brukt overhodet.Tror jeg må på avvenning, blitt tvunget til å bruke kun billig makeup i et års tid, når man kjøper veldig mye sminke, og kun dyr sminke, må man ha en veldig mye bedre inntekt enn det jeg har. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...