Gjest Heidila Skrevet 22. juli 2010 #1 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Jeg skal på bryllup neste helg ( lørdag 31 juli).Min beste venn (mann) skal gifte seg og jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe ! Jeg vil ikke gå etter ønskelisten de hadde.Den var kort og de får sikkert de gavene uansett. Jeg må bruke penger på fly og 2 dagers overnatting på hotell for å komme på bryllupet.Jeg er også singel og har kjøpt min egen leilighet,så jeg har ikke muligheten til å kjøpe en kjempe dyr gave til dem. Er det noen som har noen forslag? : ) Endret 22. juli 2010 av Heidila
attegløyma Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Eg har kjøpt handlaga glasfat ol, eller anna brukskunst, på tilbud på tampen av sesongen (Diverse typiske feriestader som Hvaler og Drøbak har brukskunstutsal som ofte har hatt sal på slutten av sesongen) og gitt i bryllup. Dei har ofte vore 50% og eg har enda opp med å betale 200 nok for noko som då har ein verdi på 400. Har pleidd å kjøpe alle som eg likte, og hatt eit lager.
hegejenta30 Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Siden det er din beste venn, vet du vel hva han og sin tilkommende liker å gjøre på fritiden? Kjøp noe de kan bruke sammen på fritiden. Det blir nok ting som bare skal stå i skap etter et bryllup...
Gjest Pippelipp Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Kjøp noe smått og nyttig og skriv et koselig kort til. Hvis det er et hyggelig par, er den største gaven for dem at du kommer, ikke hva du gir.
MissStiles Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Hva med gavekort? Hvis du kjenner dem godt, har de kanskje en felles hobby - noe til det. Eller penger? Har du sett gavelisten om de er registert det et sted.
Gjest Heidila Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 Siden det er din beste venn, vet du vel hva han og sin tilkommende liker å gjøre på fritiden? Kjøp noe de kan bruke sammen på fritiden. Det blir nok ting som bare skal stå i skap etter et bryllup... Det som er problemet. Jeg kjenner jo han ,og han digger playstation og filmer,just like me ! hehe, men tror ikke damen vil bli så glad for det ! haha
Mara Jade Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Kjøp noe du vet er bankers! For all del, ikke kjøp brukskunst eller liknende, man får helt enorme mengder av sånt i bryllup, og som regel har man ganske egen smak på sånt. Vi fikk mye til vårt bryllup, og det tok mange dager å bytte ting etterpå. Når man har vært samboere en stund først har man alt sånt fra før, og alle har ikke lik smak. Og ting som skal stå fremme er skikkelig kjipe å bytte også, fordi den du har fått gaven fra kommer til å legge merke til om den blir byttet. Det jeg satte stor pris på av bryllupsgaver som ikke var fra lista var bøker som giveren hadde plukket ut til oss. Han hadde tatt oss skikkelig på kornet, og bøkene var perfekte! Vi fikk en bok som var myntet på min kjære, og en som var myntet på meg, men begge bøkene var interessante for begge. Super gave!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #8 Skrevet 22. juli 2010 Vi gifter oss i slutten av august, og klarer ikke sette opp ønskeliste, siden vi har "alt". Derfor ønsker vi oss opplevelser i gave. Feks ta med på konsert, kino, show, middag, ut på byen etc... Garantert noen man vil huske, og siden man ikke får snakket veldig mye sammen i et bryllup, er det koslig å få en slik gave som kan brukes etterpå. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå