Gå til innhold

Er former det samme som skavanker?

Fremhevede innlegg

Gjest Brutus
Skrevet

Er det en stor skavank å ha litt ekstra runde og kvinnelige former?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidila
Skrevet

Det er jo vakkert å ha former ! :) kvinnelig og flott ;)

Gjest hogwash
Skrevet

Er det en stor skavank å ha litt ekstra runde og kvinnelige former?

Det kommer helt ann på hvem du spør, folk har forskjellig smak.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvem du spør, folk har forskjellig smak.

Interessant... Betyr det at den kvinnelige kroppen er mindre "perfekt" enn den mannlige kroppen? Spesielt hvis den er litt mer formfull?

Gjest hogwash
Skrevet

Interessant... Betyr det at den kvinnelige kroppen er mindre "perfekt" enn den mannlige kroppen? Spesielt hvis den er litt mer formfull?

Hvordan i alle dager tolket du det utfra innlegget mitt? :klø:

Poenget mitt er at det kommer helt ann på øyet som ser, samme hvilket kjønn. Det noen kaller formfull kaller andre bælfeit.

Gjest Heidila
Skrevet

Men former betyr jo ikke overvektig heller. Se på shakira,beyonce,j-lo,kim kardashian osv de har jo former og er godt trent.

Men har man litt ekstra på kroppen så er da ikek det farlig heller. Jeg har former,ikke så godt trent,men jeg er ikke overvektig.

smaken er som baken ;)

Skrevet

Men former betyr jo ikke overvektig heller. Se på shakira,beyonce,j-lo,kim kardashian osv de har jo former og er godt trent.

Men har man litt ekstra på kroppen så er da ikek det farlig heller. Jeg har former,ikke så godt trent,men jeg er ikke overvektig.

smaken er som baken ;)

....and I love yours ;)

Skrevet

Hvordan i alle dager tolket du det utfra innlegget mitt? :klø:

Poenget mitt er at det kommer helt ann på øyet som ser, samme hvilket kjønn. Det noen kaller formfull kaller andre bælfeit.

Hehe, nei. Poenget mitt er bare at det skal ikke så mye til før former blir sett på det samme som feit. Og det å være litt stor eller rund er jo en megasvær skavank. Perfeksjon er noe mer strømlinjeformet, dermed er mannskroppen mer perfekt siden den har mindre kroppsfett. Skjønner?

Gjest hogwash
Skrevet

Hehe, nei. Poenget mitt er bare at det skal ikke så mye til før former blir sett på det samme som feit. Og det å være litt stor eller rund er jo en megasvær skavank.

Det er nok ikke en skavank i alles øyne, men du må selvfølgelig få mene det :)

Perfeksjon er noe mer strømlinjeformet, dermed er mannskroppen mer perfekt siden den har mindre kroppsfett. Skjønner?

Jeg er enig i logikken, men ikke i konklusjonen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...