Gå til innhold

Hva synes du om Good Will Hunting  

1. 1. Hva synes du om Good Will Hunting

• Utrolig bra film. (blew my mind)
      6
    • Den er bra.
      12
    • Nja, tja. Den var grei.
      0
    • Den er dårlig.
      0
    • Dritt film!! Ville ikke anbefalt filmen til noen.
      0
    • Good Will Humping? Har ikke sett den :-)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah, det tok meg bare 6 år før jeg så Good Will Hunting, men ettersom NRK1 skulle sende den i går så fant jeg ut at jeg måtte ta denne anledningen å se filmen. Nå som jeg har sett den synes jeg det er en av de bedre filmene jeg har sett. Karesmatisk, sjarmerende, søt, tøff og bare ufattelig vellaget. Satt igjen med følesen av at denne filmen måtte jeg bare ha på DVD. Selv kjente jeg meg igjen i store deler av filmen så dette var for min del en film som virkelig traff.

Hva synes dere som Good Will Hunting?

Noen andre som synes filmen er one of a kind?

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knallbra film!! tredje gangen jeg så den - synes den blir bedre og bedre!!

skal definitivt skaffe meg den DVD'n også :)

Skrevet

Enig med deg jeg. Fikk ikke sett den igår, men har sett den flere ganger før. Jeg liker den kjempegodt. Og det er en film man kan se flere ganger.

Skrevet

Så den også i går, og likte den kjempegodt! :D

Dina

Skrevet

Jeg liker den veldig godt - gode skuespiller prestasjoner - litt for amerikansk story forsåvidt - alt går bra til slutt - men det er vel kanskje det som gjør filmen bra også.

Skrevet

En av mine yndlingsfilmer og jeg har den på DVD også. I dag kjøpte jeg The Hours på DVD som jeg skal kose meg med i morgen.

Mae

Skrevet
En av mine yndlingsfilmer og jeg har den på DVD også. I dag kjøpte jeg The Hours på DVD som jeg skal kose meg med i morgen.

Mae

The hours er kjempefin. Tipper du kommer til å kose deg med en :D

Skrevet

The hours er kjempefin. Tipper du kommer til å kose deg med en :D

Er også enig - litt merkelig film egentlig, for meg gikk det mange lys opp for etterhvert - den er kanskje pittelitt for lang - mange gode skuespiller prestasjoner.

Skrevet

Hmm noterer bak øret at denne filmen må leies neste gang vi skal se film. :)

Skrevet

Liker denne filmen godt, så den på TV nå men har sett den før også :)

Skrevet

Elsker bare den filmen!

enda vi har den på dvd, og jeg har sett den gaske mange ganger før, kan jeg fortsatt ikke la være å gråte når Will bryter sammen hos psykologen :oops: :cry: :oops:

Skrevet
kan jeg fortsatt ikke la være å gråte når Will bryter sammen hos psykologen :oops: :cry: :oops:

Jepp, det var rørende. (:grine:)

Skal tusle avgårde å se om jeg finner filmen i dag.

:)

Skrevet

Bra film det, første gangen jeg så den visste jeg ikke noe om Matt Damon og Ben Affleck, bare at de var to gutter som hadde laget meste av filmen. Den la jo grunnlaget for videre karriere, kan man si. Jeg visste egentlig ikke noe om Ben Aff før han ble sammen med J.Lo.. kjente ikke trynet hans før det ivertfall. Jeg vet at Minni Driver og Matt Damon ble sammen under filmen, han dumpet henne senere da han var gjest i et talkshow på tv. Cameron Diaz har visst også fått oppleve at Matt Damon har mindre sjarmerende sider. Nå ser jeg Ben Aff overalt, som kompis i good will hunting, og var han pinadø ikke med i shakespeare in love i helga også!

Morsomst denne gangen var oppdagelsen av at matt damon og ben aff før/kanskje nå også? snakker tjukk bostonian som de boston-guttene de er.. har ikke hørt det i andre filmer/intervjuer. KÆ for car osv hehe. Kanskje de har vært hos logoped :ler:

Skrevet

Absolutt en av mine yndlingsfilmer ! Så den for tredje gang - og blir aldri lei den !

Trude

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...