Gå til innhold

Sær sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om andre her inne også har lignende sex som jeg..

Han tenner sykt på analsex med meg, og det gjør jeg også (heldigvis)det var jeg som introduserte og lot han gjøre det..hehe. Så overtalte jeg han til å la meg slikke han i rompa, og sakte men sikkert så lot jeg han få kjenne en finger, og etterhvert har det blitt dildoer også.. Han elsker det, og han elsker også å slikke og ikke minst suge på dildoen etterpå (noe jeg også elsker å se han gjøre, og jeg like å gjøre det selv) Vi har prøvd wetsex og elsket det begge.. Han liker å bli bundet fast og la meg gjøre som jeg vil. Jeg har veldig lyst å prøve strapon (som jeg tenner på) men det NEKTER han.. Så den fantasien har jeg gitt opp.

Han tenner på å stikke store buttplugger i meg og jeg tenner på å bli fylt opp bak på en måte.. Jeg elsker å suge han og svelge, og drømmen er at han en gang kan slikke opp sæden sin etter at han har komt i rompa mi.. Blr helt våt jeg nå..hehe

Flere som liker det samme, eller??

Videoannonse
Annonse
Gjest loveli
Skrevet

Mye av dette vil jeg tro det er mange som tenner på og praktiserer. Ikke noe sært ved dette!?

Men det eneste som er EKKELT er å sutte på en dildo som har vært i rompa. Du kan bli syk...

Gjest Gjest
Skrevet

Du er ikke alene. La ham suge på dildoen mens du suger ham! Pikk for alle mann.:) Drømmen min er å se kjæresten min ha sex med flere menn på en gang. Skikkelig homseorgie! Det er vel de fleste jenters drøm, eller?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jo må si meg enig i at det å se typen suge en stor kuk er vel den ultimate drømmen.. Føler meg heldig som har funnet en som liker å suge på dildoen. Så får vi se med årene om jeg klarer å overtale han til å prøve the real thing..hihi

Skrevet

Så lenge du liker det dere gjør i senga, så er det aldeles ikke sært. Du er helt sikkert ikke alene om å tenne på de tingene, det viktigste er at du tørr å vise og ikke er flau over det! Men ja, du kan bli syk av å suge på dildoen etter den har vært i rektum..

Skrevet

Du er ikke alene. La ham suge på dildoen mens du suger ham! Pikk for alle mann.:) Drømmen min er å se kjæresten min ha sex med flere menn på en gang. Skikkelig homseorgie! Det er vel de fleste jenters drøm, eller?

Den drømmen der kommer jeg nok aldri til å skjønne.... og... suge på en dildo mens dama suger meg? why? Hu som skal suge da, ikke jeg, haha

Skrevet

Jeg lurer på om andre her inne også har lignende sex som jeg..

Han tenner sykt på analsex med meg, og det gjør jeg også (heldigvis)det var jeg som introduserte og lot han gjøre det..hehe. Så overtalte jeg han til å la meg slikke han i rompa, og sakte men sikkert så lot jeg han få kjenne en finger, og etterhvert har det blitt dildoer også.. Han elsker det, og han elsker også å slikke og ikke minst suge på dildoen etterpå (noe jeg også elsker å se han gjøre, og jeg like å gjøre det selv) Vi har prøvd wetsex og elsket det begge.. Han liker å bli bundet fast og la meg gjøre som jeg vil. Jeg har veldig lyst å prøve strapon (som jeg tenner på) men det NEKTER han.. Så den fantasien har jeg gitt opp.

Han tenner på å stikke store buttplugger i meg og jeg tenner på å bli fylt opp bak på en måte.. Jeg elsker å suge han og svelge, og drømmen er at han en gang kan slikke opp sæden sin etter at han har komt i rompa mi.. Blr helt våt jeg nå..hehe

Flere som liker det samme, eller??

Må si at dette var veldig turn off for min del... men for all del, folk har ulik smak, heldigvis..... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...