Avalon Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har en venninne som ønsket seg en liten diskré vibrator men hun turte ikke kjøpe eller bestille selv, så jeg bestillte en for henne. Har aldri vært borti akkurat den nettsiden før. Da hun kom og hentet den var hun jo så klart litt spennt men, vibratoren virker ikke som den skal. Den er batteridreven, den starter av seg selv når batteriene puttes i, og ingen av knappene virker. Dette var jo såklart en nedtur, hun ville ha en Layaspot og det var det jeg bestillte. Denne skal ha flere vibrasjonsprogrammer og pulserings programmer, men når knappene ikke virker så kommer en jo ikke så langt. Jeg har sendt to mailer til nettbutikken, men ikke fått svar.... jeg synes det blir litt "tvilsomt" når en ikke svarer på hendvendelser. Skrev første mail forrige uke, og andre idag... skal jo så klart se om de svarer på den andre mailen. Men, om de ikke svarer, har hun brukt over 400kr på noe som ikke virker som det skal. Det synes jeg også er surt, så da tenkte jeg å kjøpe en annen til henne selv. Er ikke så godt bevandret i leketøysverdenen, så lurte på om noen hadde noen tips til en liten, stillegående, diské vibrator som ikke er "kjent" for å ha feil?
Isadora Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet feilen *ler* Skjedde det samme med meg... men etter to minutter så oppdaget jeg at batteriene var satt inn feil vei.... og når jeg snudde de så virket den akkurat som den skulle. (det står faktisk som NB på kondomeriets sider så jeg i ettertid at man måtte dobbelsjekke at batteriene sto riktig vei... så de har nok fått mange klager på den der *lol*)
Avalon Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Jeg vet feilen *ler* Skjedde det samme med meg... men etter to minutter så oppdaget jeg at batteriene var satt inn feil vei.... og når jeg snudde de så virket den akkurat som den skulle. (det står faktisk som NB på kondomeriets sider så jeg i ettertid at man måtte dobbelsjekke at batteriene sto riktig vei... så de har nok fått mange klager på den der *lol*) Det skal jeg tipse henne om! Takk skal du ha!!
Isadora Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Ingen årsak Er nok veldig mange som setter inn batteriene feil vei siden de opplyser om det på nettsiden til kondomeriet. Da jeg satte inn batteriene feil vei så virket ikke knappene.. vibratoren startet når batteriene kom inn osv... ingenting funket. Men så snudde jeg batteriene og alt var som det skulle.
Gjest Iah Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Men hvis det er batteriene som er feilen, ville vel ikke vibratoren startet i det hele tatt. Det står jo at vibreringen starter, men at knappene ikke virker. Jeg har selv hatt en Layaspot, og var veldig fornøyd med den, helt til jeg klarte å rote den bort. (?!) Jeg tror dere har vært uheldige med produktet. Send den. tilbake sammen med reklemasjonsskjema.
Avalon Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2010 hmmmm, jeg hadde en selv for mange år siden. Den ble slik etter en stund. En annen venninne sin var også sånn fra starten, men så plutselig virket den ordentlig... jeg aner ikke... men det er jo verdt å prøve
Gjest Iah Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Hvis hun benytter seg av angrefristen på 14-dager får hun pengene igjen. Det bør hun gjøre, for hun skal selvsagt ikke betale for et defekt produkt. Endret 21. juli 2010 av Iah
Avalon Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. juli 2010 Hvis hun benytter seg av angrefristen på 14-dager får hun pengene igjen. Det bør hun gjøre, for hun skal selvsagt ikke betale for et defekt produkt. Ja, det som er dumt der, er at hun var på ferie da jeg fikk den i posten, så hun fikk pakken senere enn 14 :/
fruBeist Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Hvis hun benytter seg av angrefristen på 14-dager får hun pengene igjen. Det bør hun gjøre, for hun skal selvsagt ikke betale for et defekt produkt. Angrefristen har vel ingenting med at en vare ikke funker, men atman rett og slett ikke vil ha den allikevel. Funker ikke varen, så skal det reklameres. Da har man lenger tid enn 14 dager på seg.
Isadora Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Ja man blir litt forvirra.. for nei vibratoren burde egentlig ikke ha startet med batteriene feil vei. Var det som forvirret meg også. MEN den startet med det samme batteriene kom inn ... knappene virket ikke osv. Akkurat sånn som hovedinllegger beskriver situasjonen. Så prøvde jeg å snu batteriene og da var den perfekt. Knappene funket og alt er velstand. Måtte le litt da jeg så det store NB på hjemmesiden til kondomeriet ang denne vibratoren - for det var tydelig at jeg ikke var alene om å gjøre den feilen der.
Isadora Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Kopierer inn det som står på hjemmesiden til kondomeriet jeg - så ser dere at dette er en vanlig feil å gjøre (men det er første gangen jeg opplever at noe som helst virker med batteriene feil vei - men med lavaspoten er det visst sånn) Tips: setter du i batteriene og den bare vibrerer på én hastighet er batteriene bare feil vei, snu de og kos deg med alle de spennende programmene. God fornøyelse…
Avalon Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. juli 2010 Kopierer inn det som står på hjemmesiden til kondomeriet jeg - så ser dere at dette er en vanlig feil å gjøre (men det er første gangen jeg opplever at noe som helst virker med batteriene feil vei - men med lavaspoten er det visst sånn) Tips: setter du i batteriene og den bare vibrerer på én hastighet er batteriene bare feil vei, snu de og kos deg med alle de spennende programmene. God fornøyelse… Det var faktisk det som var feilen ja
Isadora Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Ja der ser man Bra hun fant ut av det og alt var i orden! Men det er merkelig for meg fortsatt at den vibratoren faktisk "dura" med batteriene feil vei. De har nok fått veldig mange klager på akkurat dette tenker jeg - siden dette står på siden deres. Og siden folk flest ikke tror at noe vil virke når batteriene er feil vei. Håper hun liker den nå da!
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 Eh? Hva om hun skaffet seg en MANN i steden for?? Hva kan en plastkukk gjøre som en mann ikke kan?
Parvati Skrevet 23. juli 2010 #15 Skrevet 23. juli 2010 Eh? Hva om hun skaffet seg en MANN i steden for?? Hva kan en plastkukk gjøre som en mann ikke kan? Holde helt kjeft og tilfredsstille henne?
seilice Skrevet 23. juli 2010 #16 Skrevet 23. juli 2010 Eh? Hva om hun skaffet seg en MANN i steden for?? Hva kan en plastkukk gjøre som en mann ikke kan? vibrere?
Avalon Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #17 Skrevet 23. juli 2010 Eh? Hva om hun skaffet seg en MANN i steden for?? Hva kan en plastkukk gjøre som en mann ikke kan? Lol! plastkuk? Vet du forskjellen på en vibrator og en dildo? Du burde surfe litt..... søk opp Layaspot på google du, så ser du det ikke er en plastkuk.... hahaha!
fruBeist Skrevet 23. juli 2010 #18 Skrevet 23. juli 2010 Eh? Hva om hun skaffet seg en MANN i steden for?? Hva kan en plastkukk gjøre som en mann ikke kan? Gi henne en orgasme (eller 10) helt på hennes premisser, uten noe fuzz? Hvorfor skal ikke en kvinne få lov til å ha solosex med hjelpemidler om hun ønsker det? Og om hun så hadde hatt en mann, så er det ikke sikkert han hadde vert tilgjengelig hver gang hun var lysten og kåt
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #19 Skrevet 24. juli 2010 Lavaspoten er faktisk utrolig flott å bruke sammen med mannen da Denne er til å vibrere og ikke for å erstatte menn. Jeg og mann har det ivertfall kjempeflott med denne sammen.
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2010 #20 Skrevet 24. juli 2010 Hva kan en plastkukk gjøre som en mann ikke kan?Ligge musestille i nattbordskuffen til den er ønsket neste gang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå