Gå til innhold

Dere som er tjukke?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er det ikke litt ekkelt å ikke vite om folk ser på deg fordi du er tjukk eller fordi du er pen? Jeg mener, hvis en gutt ser lenge på meg, er det 90% av gangene fordi de syntes jeg er deilig. Men hvis jeg ser på tjukke gutter, er det 90% fordi jeg lurer på hvorfor han er så jævla tjukk.

Hvis en gutt ser på dere så tror dere at det er fordi han syntes du er digg, eller feit?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er overhode ikke troll nei, jeg vil bare ikke ha denne diskusjonen bundet opp til nicket mitt og fordi jeg ikke orker hat PM osv som jeg har fått tidligere når jeg tar opp et så sårt tema som tjukke og seksualitet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette her var en svært usaklig tråd, om jeg får si det selv..

Skrevet

Bryr meg ikke om hvorfor folk måtte ha lyst til å se på meg. Dem om det. Personlig ser jeg gjerne på mennesker fordi de har et interessant utseende. Og det kan være mange grunner til at et menneske ser interessant ut.

Skrevet

Jeg stirrer ikke noe mer på en person om h*n er tjukk..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er meg revnende likegyldig. Jeg har en hjemme som synes jeg er verdens deiligste uansett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Interessant igrunn, for hva er det som gjør at man blir sett på?

Gjest Eldre_Kvinner_JA
Skrevet

Ser vanligvis ikke på folk jeg, Men jeg merker i sidesynet det er mange som glor på meg:) Selv er ikke jeg tjukk i det hele tatt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er nok aktuelt for den som selv føler at h"n har litt for mange kilo og er usikker på om h"n er atraktiv for det annet kjønn. Helt naturlig. Men jeg antar dette gjelder begge kjønn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser mer på tynne jenter(anaroxia)i altfor trangeklær og oransje masker i trynet.Da lurer jeg på om de spiser noe og om de har speil hjemme.

Skrevet

Man merker nå fort om folk ser på deg fordi de synes du er tjukk eller om de liker det de ser.

Hvis man kler seg pent, og slik at det passer kroppen, og har god utstråling og god selvtillit, får man faktisk blikk fra folk som synes du er pen eller sjarmerende. Det er i alle fall min erfaring, uten å prøve å skryte for mye av meg selv :P

Det finnes masse folk som foretrekker store kvinner, og enda en god del folk som bare liker kvinner, uansett form, så lenge de har sjarm og personlighet.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg stirrer ikke noe mer på en person om h*n er tjukk..

Ikke jeg heller. Jeg synes det er frekt å stirre uansett grunn. Kikke litt er lov, stirring er sånn som unger gjør (og da fordi de ikke vet bedre).

Som AnonymBruker sier så har jeg uansett en som forguder meg og kroppen min, så hvorvidt menn glor på meg fordi de synes jeg er tjukk, pen eller noe som helst annet, driter jeg mildt sagt i.

Er forøvrig enig i at tråden er temmelig usaklig. Tror ikke det er så veldig vanskelig å knytte tråden opp mot rette nicket heller, selv om du prøver å være anonym... :lol:

Skrevet

Man trenger jo ikke å være stygg selv om man er feit. Det er veldig opp til hver enkelt hva man ser på som feit også. Om folk så på meg meg, hadde jeg aldri trodd at de så på meg pga skjønnhet eller noe sånt, for så innbilsk er jeg ikke. Dessuten så liker kjæresten min kroppen min slik den er, enten jeg er feit eller ikke, og det er jeg absolutt ikke.

Gjest Awsome
Skrevet

er det ikke litt ekkelt å ikke vite om folk ser på deg fordi du er tjukk eller fordi du er pen? Jeg mener, hvis en gutt ser lenge på meg, er det 90% av gangene fordi de syntes jeg er deilig. Men hvis jeg ser på tjukke gutter, er det 90% fordi jeg lurer på hvorfor han er så jævla tjukk.

Hvis en gutt ser på dere så tror dere at det er fordi han syntes du er digg, eller feit?

Hahaha, jada.. Heilt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...