Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Er i skikklig tenke-modus om dagen, og jeg klarer ikke fungere ordentlig! Jeg vet jeg ikke kan spørre dere, eller noen andre hva jeg føler for kjæresten min, mener jeg er så usikker på følelsene mine og lurer på om det er noe jeg kan spørre meg selv om før jeg tar avgjørelsen med å flytte til andre kanten av landet, slutte i både jobb og fra en perfekt leilighet for å være med kjæresten min. Om jeg ikke flytter, blir det sannsynlig slutt. Jeg har kjent han i 5 år og vi er 24 år nå. Vi er bestevenner, jeg vil kalle det sjelevenner..han er verdens beste, og han har aldri såret meg på noen som helst måte, og det er jeg som har vært "fucked up" i dette forholdet. Jeg som har gjort det slutt to ganger før. Så om det blir slutt igjen, er det finito. Vi har vært gjennom så mye, og han har vært der alltid!! Jeg elsker å være med han, (og bare han) som har resultert seg i at jeg har mistet, ja omtrendt alle venninnene mine. Det er utrolig synd, men også min egen skyld, og jeg har "villet" dette selv. Ja over til det jeg sliter med.. Siden vi har kjent hverandre såpass lenge, klarer jeg ikke å skille mellom å være bestevenner og kjærester! Elsker jeg han? jeg elsker å være med han! Han er den eneste i livet som kjenner meg hundre %, og som jeg slapper av med. Folk sier til meg; at jeg må jo vite om jeg har følelser eller ikke!!? og det mener jeg selv, ikke skal være så vanskelig å finne ut av... MEN sånn er det blitt. Jeg tenner ikke på han sexuelt lenger, det er ikke det samme å kysse..men sånn blir det etterhvert?! Jeg aner ikke om jeg elsker denne gutten over alt på jord som en venn, eller som kjæreste! for jeg hadde daua om han hadde blitt med noen andre, men tenker på andre gutter selv.... HJælp?
Gjest heipådeg Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Er i skikklig tenke-modus om dagen, og jeg klarer ikke fungere ordentlig! Jeg vet jeg ikke kan spørre dere, eller noen andre hva jeg føler for kjæresten min, mener jeg er så usikker på følelsene mine og lurer på om det er noe jeg kan spørre meg selv om før jeg tar avgjørelsen med å flytte til andre kanten av landet, slutte i både jobb og fra en perfekt leilighet for å være med kjæresten min. Om jeg ikke flytter, blir det sannsynlig slutt. Jeg har kjent han i 5 år og vi er 24 år nå. Vi er bestevenner, jeg vil kalle det sjelevenner..han er verdens beste, og han har aldri såret meg på noen som helst måte, og det er jeg som har vært "fucked up" i dette forholdet. Jeg som har gjort det slutt to ganger før. Så om det blir slutt igjen, er det finito. ................................................................................................................................................................................ hadde du blitt du sjalu hvis han hadde flørtet åpenlyst med andre jenter eller liknende? Hvis JA har du sannsynligvis følelser for han, med mindre du skulle ha vært ekstremt eiesyk. hvis han sa han hadde mistet alle følelsene for deg og hadde dratt fra deg, hadde du blitt knust som at du føler at du har mistet den du ville dele livet ditt med , at alle drømmene går i knus? Eller føler du at du bare mistet en bestevenn som du var vandt til å ha nær og som betydde utrolig mye for deg? når du ble sammen med han for første gang, kjente du forelskelse og sommerfugler i magen? tror du kan finne ut av svaret selv, gjerne svar , vil høre hvordan det går:)
Gjest navnelapp Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Kvifor har han fått deg til å bryte med alle venninnene dine? Det er eit advarselsteikn i mi bok, sjølv om du "har villet det selv".
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg hadde det sånn med min x, som jeg var sammen med i 3 år. Mye fram og tilbake, Var utrolig usikker på hva jeg følte for han, men fortsatte å være sammen med han fordi jeg var så glad i han og mente at jeg "Måtte jo elske han" Tilslutt gjorde jeg det slutt. Jeg var kjempelei meg, og brukte flere måneder på å komme over han. Kanksje litt rart med tanke på at det var jeg som gjorde det slutt. Han prøvde å få meg tilbake til og med, og det var nesten så det gikk også. Men jeg følte ikke at jeg hadde de der kjærestefølelsene for han. Nå er jeg gift med en annen kar, og noe som slo meg ikke så lenge etter at jeg traff han var hvor utrolig lett det kan være. Kjærligheten bør ikke være så vanskelig! Med denne karen føles det bare rett! Det er nå min erfaring med saken. Du må selv finne ut hva som er riktig for deg. Men jeg tenkte at du burde vite at selvom det kan føles forferdelig å gjøre det slutt, så kan det i noen tilfeller være det rette likevel. Min erfaring er at jeg må stole på magefølelsen min. Den sa meg faktisk ganske tidlig at det ikke var det rette med x-en min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå