Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Ja. Dumpa og forlatt. Jeg ga alt. Han ga alt. Jeg involverte han i hele livet mitt, han henta sønnen min i barnehagen (han spurte, jeg presset aldri!) vi møtte hverandres venner og familie, dro på hyttetur, nærmest bodde hos hverandre. Vi hadde det herlig. Helt til han plutselig ikke ønsket mer. Han ønsket å fortsette som venner. Han skyldte på ditten og datten, det var ikke min feil, (nei saklig!) og plutselig er alle følelsene hans borte. Fra en dag til den andre. Dette er nå over 1 mnd siden. Alle sier at jeg fortjener noe bedre. Han er ikke verdt meg. Jeg får høre at folk sier "du er det beste som har skjedd han, han vil aldri få noe bedre" (sagt av HANS venner!) I går møttes vi. Det endte med sex. Han bedyret rett før sexen og etter sexen, at dette kun var sex. Jeg var kåt, og ga faen. Jeg ville bare ha han nære meg. Jeg trodde det var ok. I dag, kjenner jeg at det er jævlig. Jeg trodde jeg var over han. Obviously not. Jeg tenker bare på han. Sjekker facebook-profilen hans gang på gang. Jeg vil gjerne gjenta sexen... Kun for å få kysse han på nytt. Føle han nær meg igjen. Jeg vet det bare ender med at jeg blir såret. Alikevel. Hvordan kommer man seg over en fantastisk gutt, som man elsker av hele sitt hjerte, men som ikke føler det samme tilbake. :tristbla:
Lmsk Skrevet 22. juli 2010 #2 Skrevet 22. juli 2010 Det kan ta lang tid å kommer over noen, men jeg tror ikke å ha sex med han er den beste hjelpen. "Trying to forget someone you love is like trying to remember someone you never knew" "The best way to get over someone, is to get under someone else"
Unicorn me Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 (endret) :/ Endret 22. juli 2010 av Unicorn me
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har akkurat vært i din siutasjon. Og det er så utrolig vondt. Man føler seg så lite verdt, og det er et ordentlig dytt på selvtilitten. Forstår godt hva du mener om hvorfor du vil ha sex med han. Føle den nærheten. Men som du selv nevner, går dette utover ingen andre enn deg selv. Han kan gjøre det slutt med deg, men likevel få det som han vil? Nå har han faktisk bestemt seg for å være uten deg. OG uansett hvor hardt det er å innse, så må du faktisk bare gjøre det. Det er under en måned siden bruddet med meg og den mest herligste jeg noengang har møtt. Jeg var så utrolig knust. Satt igjen med så mange følelser, tanker og spørsmål. Men slutt å lure, og slutt og spør deg selv hvorfor du ikke var bra nok for han! For det er du. Jeg tror på at alt som skjer, har en mening. Tenk heller på hva slags positive erfaringer du fikk med dette forholdet. Hva du har lært. Kanskje du har fått erfart å lære hva du absolutt ikke vil ha, eller vil ha i ditt neste forhold. Prøvd å unngå å sjekke profilen hans, sende meldinger, oppsøke steder der du vet han tilbringer tid etc. Kom deg over det. Du er bedre enn han.. Jeg husker mine venner trøstet meg, leste tips om at man hele tiden måtte være ute og ha det gøy med venner, ta en liten fest, kjøpe litt nye ting, høre på musikk. Og jeg husker hvor teit jeg syns alt det var. Fordi når jeg var med vennene mine satt jeg kun å tenkte på han, og hva han gjorde. Når jeg var på byn, tittet jeg kun etter han, klærne, parfymen ALT kjøpte jeg med tanke på at han skulle like det. Musikken jeg hørte på minte meg uansett om han, i form av tekster og låter vi hadde hørt sammen. Men vet du hva... Dette varte bare en liten stund. Det hjelper å snakke om ting. Snakk med noen du vet vil ditt eget beste, og kanskje ikke akkurat noen som "forguder" eksen din. Selvom du kanskje ikke får så veldig mye bra svar, føles det godt etterpå å ha delt tankene dine. Jeg satt en kveld og bare gråt og gråt. Fikk ut ALL smerte. Så begynte jeg bare å høre på musikk som jeg vet gjør meg glad. Til slutt har jeg begynt å ordne meg hele tiden, og ser konstant BRA ut, for da føler man seg så mye bedre innvendig. (ehm, og i tilfelle jeg skulle møte på han. Da kunne idioten SE hvor bra jeg har det, og hva han faktisk har mistet.) Jeg sitter ikke å syns synd på meg selv, og alt jeg skal gjøre. Ting som skal ryddes, gjøres, betales. Jeg har begynt å få kontroll og orden i sakene, slik at jeg slipper å bekymre meg om det. Jeg holder det ryddig, betaler regningene i fast tid. Da slipper man å ha så mange ting å tenke på. Jeg oppsummerer stadig vekk for meg selv hvorfor han IKKE er noe for meg. Og har valgt meg ut noen utrolig stygge bilder av han som jeg sitter å ser på. Som mange sier, hjelper det å tibringe tid med evt flørt. Selvom det kanskje er vanskelig å se for seg en annen akkurat for øyeblikket, så kommer snart drømmeprinsen. Bare ikke let etter det. Ta det naturlig. Og når du treffer han. VÆR så snill og ikke snakk om eksen. Bare ikke gjøre. Han er glemt for lengst:D Det
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juli 2010 #6 Skrevet 22. juli 2010 TS her! supert svar Anonym kl. 09.07. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive alt det der, det hjalp meg faktisk littegrann! "godt" å høre at jeg ikke er eneste som har følt det slik! Håper det ordner seg for deg! Klem
Gjest merete Skrevet 22. juli 2010 #7 Skrevet 22. juli 2010 Jeg kjenner meg VELDIG godt igje hern! Min eks forsvant også plutselig - sa han var nyforelsket den ene dagen, neste dag var det slutt. Fikk aldri noen forklaring på hvorfor. Nå er det gått et halvt år. Jeg tenker på han daglig fortsatt, men det er STOR trøst i å kunne hive seg i kast med aktiviteter med venner - kom deg ut og lev livet. Rydd opp i saker og ting og rydd han ut av huset og ut av hodet. Pynt deg og gled deg over små ting i hverdagen som kan gjøre deg glad. Ønsker deg lykke til og alt godt - vi fortjener bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå