Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Hvis du hadde vært et dyr , hvilket dyr ville du helst vært da (inkludert fugl og fisk, men ikke menneske)? Og hva ville du helst ikke vært?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Det er så få dyr, som har det optimalt i denne verden, så jeg er usikker. Men jeg ville kanskje vært en katt, eller en rotte, hos en eier som er oppriktig engasjert og opptatt av sine dyr. En som bryr seg.
Gjest Awsome Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Uansett hvilket dyr man velger så står man i fare for å bli drept (og evt spist) av mennesker, enten ved uhell eller med vilje, for mat, peng, "overlevelse", hevn eller morro skyld. Neshorn er mitt valg for hvilket dyr eg ville vært. Evt hvithai. Aner ikkje hvilket dyr eg ikkje hadde villet vært.
Wabbit Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Kanin selvfølgelig!!! Neida, faktisk ikke. Hehe... jeg ville enten ha vært en skilpadde eller en pingvin... Skilpadde fordi den er avslappet (les treig - passer meg perfekt), har hardt skall (muligheten for å bli spist er liten) og lever lenge. Pingvin fordi de er lojale og omsorgsfulle. Også er de veldig søte da. :D Dessuten kan jeg som pingvin drømme om at jeg en dag kan fly. He-he... Jeg vil aldri være et dyr som må bo i bur... Endret 21. juli 2010 av Wabbit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå