Adalina Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg er Adalina. Jeg er kvinne. Dette er min bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 :klø: Hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalina Skrevet 28. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2003 Vel, mine første minutter som registrert bruker er unnagjort. Jeg må si at jeg er paff over den slags velkomst jeg har fått. Underlige brukere som sier merkelige ting. Som den Barbie over her. Håper virkelig hun ikke har tenkt å forfølge meg her inne. Jeg ble advart av h*n jeg ble anbefalt forumet av, om at enkelte har en tendens til å forfølge brukere om de får de i vrangstrupen. Jaja, jeg skal nå ikke legge meg ut med noen, men være meg selv. Så får brukerene ta meg på godt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalina Skrevet 28. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 28. september 2003 Kan jeg få være frabedt slike tåpelige utsagn i min dagbok, Barbie? Dette er et sted for tanker og refleksjoner, ikke for at du skal more deg med tåpelige smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. september 2003 #6 Del Skrevet 28. september 2003 Fysj,sinna dame! *Rygger ut igjen,og kommer aldri tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalina Skrevet 28. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 28. september 2003 Takk! Jeg håper at min dagbok skal være et trivelig sted. Alle er mer enn velkomne til å legge igjen en hilsen eller to, men jeg håper at det kan bli på et plan som ligger litt over hva vi har sett fra Barbies side i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. september 2003 #8 Del Skrevet 28. september 2003 Det at du har blitt anbefalt sider fra venner , har kikket en stund , drittlenging mot Barbie blir litt gjennomskuelig og litt likt for mange andre profiler , synes jeg ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalina Skrevet 28. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 28. september 2003 De fleste sider jeg er innom, er jeg blitt anbefalt av venner, ja. Er det så rart? At Barbie får mye kritikk burde jo kanskje si mer om hennes person enn om de som gir henne kritikken. Men dette er ikke stedet for beskyldninger og forsvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #10 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg er Embla s Jeg er meg Dette er din bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalina Skrevet 28. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 28. september 2003 Gjør du ofte narr av andre, Embla s? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #12 Del Skrevet 28. september 2003 Stønn. Enda en sånn dagbok... Samma for meg hvem som skriver, men denne typen brukere syne sjeg er kjedelig i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2003 #13 Del Skrevet 28. september 2003 Gjør du ofte narr av andre' date=' Embla s?[/quote'] Se opp for Embla, hun er fæl slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #14 Del Skrevet 28. september 2003 Gjør du ofte narr av andre' date=' Embla s?[/quote'] Ja, det hender seg. Særlig med de som kødder med TEX!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalina Skrevet 28. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 28. september 2003 Ok, takk for at du sier i fra. Skal passe meg for å gå nær klikken din. Så kan du holde deg unna dagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #16 Del Skrevet 28. september 2003 Du kan vel gå nær hvem du vil du, men nå har du faktisk vært ufin og frekk mot ganske mange iløpet av den korte tiden du har vært registrert, hva med å være litt hyggelig selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2003 #17 Del Skrevet 28. september 2003 *klapper Adalina på hodet* Rolig nå, lille venn, du overspiller en smule... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalina Skrevet 28. september 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 28. september 2003 Hva mener du nå, Mie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2003 #19 Del Skrevet 28. september 2003 ....at du overspiller en smule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå