AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #21 Skrevet 12. august 2010 Kan gjerne forklare slutten.. Jeg lo fordi det var litt for åpenbart og litt sånn selvfølge at han skulle bli igjen i drømmen.. Litt sånn.. duhh! Og hva får deg til å tro at det var det som skjedde? Ingenting er bevist i forhold til slutten ...
sprettball Skrevet 12. august 2010 #22 Skrevet 12. august 2010 Jeg likte den ikke! Merket at jeg kjedet meg og så på klokka flere ganger. Ble for sær for min mainstream smak
RedFox81 Skrevet 12. august 2010 #23 Skrevet 12. august 2010 Filmen har en "åpen slutt" dvs at man ikke vet hva som skjer. Det kommer sikkert en bluray med "regissørens cut" som forklarer slutten fra regissørens tolkning, eller noe. Det er for å få folk til å kjøpe dvdene, i tillegg til å gå på kino. Jeg synes også det ble altfor sedvanlig å bruke denne triksen nå igjen, vi har sett alt for mange sånne filmer før. Ellers likte jeg filmen, ikke "WOW" effekt, men er jo bedre enn utallige sequel etter sequel vi må ellers se.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #24 Skrevet 12. august 2010 Jeg har hørt at regissøren selv sa at slutten er åpen, og at han ville at seerne selv skulle finne ut hva som skjedde. Da velger jeg at det var en lykkelig slutt!
Meaty Skrevet 12. august 2010 #25 Skrevet 12. august 2010 Ok, nå har jeg lest "Inception for dummies". Jeg var visst ikke den eneste som ikke skjønte hva som foregikk. Så poenget med slutten er altså at vi ikke vet om snurrebassen stoppet? Hvis den stopper, så var han våken og opplevde det virkelig, men hvis den fortsetter å snurre, da var det bare en drøm? I så fall så lo folk i kinosalen fordi de var oppgitt over at vi ikke fikk vite om han faktisk fikk møte barna sine?
einna Skrevet 12. august 2010 #28 Skrevet 12. august 2010 Likte filmen veldig godt. Har ikke fått et slikt "kick" av en film siden jeg så Ringenes Herre på kino som 16-åring Tror faktisk jeg skal gå å se den på kino igjen jeg Pun intended? Hahaha, nei desverre(?) ikke
Wombat Skrevet 12. september 2010 #29 Skrevet 12. september 2010 Ok, nå har jeg lest "Inception for dummies". Jeg var visst ikke den eneste som ikke skjønte hva som foregikk. Så poenget med slutten er altså at vi ikke vet om snurrebassen stoppet? Hvis den stopper, så var han våken og opplevde det virkelig, men hvis den fortsetter å snurre, da var det bare en drøm? I så fall så lo folk i kinosalen fordi de var oppgitt over at vi ikke fikk vite om han faktisk fikk møte barna sine? Litt sent men: Vil bare legge til at vi aldri fikk se snurrebassen falle etter at han var i den hemmelige bula der de prøvde ut det nye kraftige sovemiddelet, i tillegg til at barna så heelt like ut som i alle hans tilbakeblikk
Gjest Opus Skrevet 12. september 2010 #30 Skrevet 12. september 2010 Jeg syntes filmen var alt for komplisert og skjønte ikke en dritt. Ikke en film jeg skal se igjen...
sophiaM Skrevet 23. februar 2011 #31 Skrevet 23. februar 2011 Dette er en av de beste filmene jeg har sett, har virkelig begynt å like de filmene der man må tenke får å forstå handlingen. Den var genialt sammensatt, og jeg er glad for at jeg tok meg tid til å se den to ganger så jeg fikk med meg alle detaljene jeg ikke fikk med meg første gangen. Forfatteren av denne filmen er helt genial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå