Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Denne filmen anbefales. En actionfilm hvor du faktisk må tenke. Og slutten, wow. Jeg ble positivt overrasket over humringen i salen som faktisk indikerte at folk fulgte med
MissStiles Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Helt enig! Lenge siden jeg har sett en så bra film!! Anbefaler den også!
Gjest Trajan Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Filmen virker veldig intersang så jeg kommer til og se den. Men jeg venter til den er ute på DVD
Green Lady Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Skal se den sammen med kjæresten når jeg kommer hjem fra ferie i begynnelsen av august. Gleder meg kjempemye, den ser virkelig kul ut!
Lillypie Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 fantastisk bra film! =D anbefales på det sterkeste!
Gjest Bond Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Anbefaler faktisk å se den på kino, en av de filmene som faktisk gjør mye større inntrykk på den måten.
Violet Hill Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Kanskje et litt merkelig spørsmål, men.... er denne filmen ekkel eller skummel på noen som helst måte? Jeg har veldig lyst til å se den, men er nok temmelig sensitiv og har en veldig visuell hukommelse, og jeg orker rett og slett ikke å se filmer som holder meg oppe om natten. Jeg så "the Road" for noen uker siden og enkelte av scenene sitter fortsatt som brent Endret 26. juli 2010 av Bliss84
Thunderbat Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Jeg synes ikke den var skummel eller ekkel i det hele tatt, og jeg er ganske pysete. Derimot var den kjempespennende.
Mermaid Blues Skrevet 26. juli 2010 #10 Skrevet 26. juli 2010 Skal se den på onsdag - gleeeeeeeeeeeeeder meg
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #11 Skrevet 26. juli 2010 Kanskje et litt merkelig spørsmål, men.... er denne filmen ekkel eller skummel på noen som helst måte? Jeg har veldig lyst til å se den, men er nok temmelig sensitiv og har en veldig visuell hukommelse, og jeg orker rett og slett ikke å se filmer som holder meg oppe om natten. Jeg så "the Road" for noen uker siden og enkelte av scenene sitter fortsatt som brent Nei da, jeg synes ikke den var ekkel, og den kan iallfall ikke sammenlignes med "The Road". Det er noen actionscener og den er jo spennende, men ikke skummel eller ekkel.
uten filter Skrevet 27. juli 2010 #12 Skrevet 27. juli 2010 Ikke ekkel eller skummel, men spennende! Terningkast... yatzy
Meaty Skrevet 5. august 2010 #13 Skrevet 5. august 2010 Jeg skjønte ikke en dritt av denne filmen! Kan noen poste en skjult spoiler og forklare hvorfor folk lo på slutten?
Djungelvrål Skrevet 6. august 2010 #14 Skrevet 6. august 2010 (endret) Synes det var en utrolig flink film! Har wow-følese enda, men det er nok en film som med fordel kan sees flere ganger for å forstå den bedre, man var nødt til å konsentrere seg hele tiden for å skjønne handlingen. Det er den mest orginale filmen jeg noengang har sett tror jeg Endret 6. august 2010 av Vinnie
Ms. Brightside Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Jeg skjønte ikke en dritt av denne filmen! Kan noen poste en skjult spoiler og forklare hvorfor folk lo på slutten? Må si jeg følte det litt som deg selv. Synes det var vanskelig å følge med på handlingen innimellom. Ble tydeligvis ikke helt blown away som resten her ;)Når det kommer til slutten tror jeg den kan tolkes på forskjellige måter, uten å røpe for mye for de som ikke har sett den enda.
einna Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Likte filmen veldig godt. Har ikke fått et slikt "kick" av en film siden jeg så Ringenes Herre på kino som 16-åring Tror faktisk jeg skal gå å se den på kino igjen jeg
uten filter Skrevet 12. august 2010 #18 Skrevet 12. august 2010 Likte filmen veldig godt. Har ikke fått et slikt "kick" av en film siden jeg så Ringenes Herre på kino som 16-åring Tror faktisk jeg skal gå å se den på kino igjen jeg Pun intended?
Meaty Skrevet 12. august 2010 #19 Skrevet 12. august 2010 Sååå mange som synes filmen er fantastisk, men ingen som kan forklare hvorfor folk lo på slutten av filmen? Dere kan jo poste det som spoiler, så trenger ikke folk å lese det hvis de ikke vil. Sånn som dette: Hallo
Gjest Bond Skrevet 12. august 2010 #20 Skrevet 12. august 2010 Kan gjerne forklare slutten.. Jeg lo fordi det var litt for åpenbart og litt sånn selvfølge at han skulle bli igjen i drømmen.. Litt sånn.. duhh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå