Gå til innhold

Tørketrommel eller tørkeskap?

Minette

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg en av delene, men får ikke bestemt meg.. Argumenter for tørkeskap er jo at det ikke sliter så på tøyet, blir ikke så krøllete i og med at man henger opp tøyet, (tidsinnstilling på den aktuelle mod).

Argumenter for tørketrommel: tar mindre plass, lettere å slenge tøyet i, har større kapasitet enn den aktuelle mod. av tørkeskap.

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har hatt tørkeskap og har tørketrommel.

Det meste blir likevel hengt opp til tørk på snor og stativ.

Tørketrommel bruker mindre strøm en tørkeskap. Ta det med i betraktningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skjønt med tørketrommel, jeg. Klærne blir mye mykere av det, og det er ingenting som å ta på seg helt myke, varme klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for tørkeskap!

Tørketrommel ødelegger klærne totalt. Sømmene "dreier" seg, mister fasong, om du forstår hva jeg mener. I tillegg slites fargen mye fortere.

Den duger IKKE til noe annet enn å få myke, og etterhvert fargeløse håndkleer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ha på seg myke og varme klær skriver en?

Tar du klærne ut av skapet for så å ha de i trommelen? Eller vasker du det du skal ha på deg og står klar ved trommelen for å ta de på?

De holder jo ikke varme når du legger klærne i sakpet? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder en knapp på tørketrommel. Har hatt tørkeskap tidligere og synes at klærne blir litt stive og ekle. En annen fordel med tørketrommel, er at du får "rista" ut alt støvet i klærne. Prøv å kjør nyinnkjøpte, nyvaskede håndkler i tørketrommelen, så får du se hvor mye støv som er i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for tørketrommel.

Tørkeskap sliter mindre på klærne, men alt annet taler for tørketrommel synes jeg. klær du er redd for kan du henge til tørk på "gammeldags" måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...