vrimmel Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Hvem tror dere må ut fra farmen i kveld?
Gjest Malena Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Tipper Eli, men det er helt uvisst. Gleder meg til programmet, ihvertfall...
Adalina Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Jeg ser ikke på slike folkelige program. For å være ærlig, så ser jeg ikke verdien i det. Et under at det går som varmt hvetebrød, disse tåpelige seriene.
vrimmel Skrevet 28. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2003 Jeg undrer meg også over at disse seriene tiltrekker så mange seere - spesielt siden jeg er helt hekta selv :oops: men men - jeg tror vel kanskje Eli går ut også.. men hvem vet - time will tell :D *kommer til å sitte klistra til skjermen for å få det med meg* :ler:
Gjest Primula Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Det irriterer meg at farmen må vike for fotballkamp!! Det blir ikke farmen før 21.45 ikveld :evil: Men jeg håper også at Eli går ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå