Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Har aldri vært på spahotell! Så dette er noe jeg virkelig har lyst til å prøve! I og med sydenturen gikk rett vest, har vi bestemt oss for å unne oss litt skikkelig luksus uansett! :D Noen som vet om noen bra spa hoteller? Norge, sverige eller danmark? Tenkte å sove over i 2 dager.. Ikke de som er sviiin dyre :S
Pupsilure Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Har vært på Pirita Spa i Tallinn. Kjempebillige behandlinger og fint hotell Flybilletter til Estland er også veldig billig
MissStiles Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Hvis det er snakk om spa i Norge, kan jeg anbefale Kragerø. Fint hotel og bra spa-anlegg.
Medlem Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Jeg har tilbrakt 3 netter på legendariske Hotel Gellért i Budapest, Ungarn. Gammelt erverdig hotell og tilhørende spa, som har vært i drift siden 1916-18. Forresten en flott by også.
HedvigR Skrevet 22. juli 2010 #5 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har tilbrakt 3 netter på legendariske Hotel Gellért i Budapest, Ungarn. Gammelt erverdig hotell og tilhørende spa, som har vært i drift siden 1916-18. Forresten en flott by også. Der har jeg vært og, det var en kjempeopplevelse! Deilig å starte dagen i Thermalbadene, for og så nyte relativt billige spabehandlinger senere =) Sukk, lengter tilbake.. Hyggelige folk som jobba der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå