Gjest Christian Skrevet 21. juli 2010 #1 Skrevet 21. juli 2010 Mann på 28 år her igjen. Har skrevet en tråd under her om daten min gjennom 5 måneder som viste seg å ha profil (noen år gammel) hvor hun står som singel fortsatt, selv om vi hadde snakket om en annen profil hun hadde på et annet nettsted hvor hun også stod om singel etter 3 måneder dating. Hun slettet denne for min del for 1 måned siden. Vi bor langt fra hverandre og vi har ikke hatt noe kontakt før i dag, før jeg sendte en sms og spurte hva hun gjorde. Hun var nettopp kommet ut av dusjen og var naken for meg, skrev hun. Det ble litt skriving frem og tilbake og hun spurte hva jeg gjorde og jeg svarte ikke med lurt smil etter. Hun vet fra tidligere at det er noe praktisk arbeid. Jeg spurte (fortsatt via sms) om hun ville chatte. Fikk ikke noe svar. Jeg ringte henne og mobilen var slått av. Dette er veldig uvanlig, så jeg sendte en sms for å spørre om hun kunne ringe meg - og så ringte jeg selv opp igjen litt senere. Da ringte telefonen en gang og hun la på etter ett ring. Da ringte jeg opp igjen en gang til og hun var tydelig irritert. Spurte hvorfor hun la på, hun sa at hun holdt på å skrive en sms til meg og kom til å legge på. Jeg spurte om det var noe galt (siden hun virket så irritert). Hun sa at hun ikke ønsket å prate. Jeg sa at jeg følte at det var noe... Hun sa at det ikke handlet om meg, men at hun ikke ønsket å snakke med noen. Men, det som gjør meg betenkt ...er at hun skulle møte et vennepar. Hun kjenner disse utrolig godt, har bodd sammen med dem og de er veldig nære, så hun slapper sikkert veldig av sammen med dem, men hvorfor orker hun ikke å snakke med meg...? Jeg har tidligere spurt hva det er som gjør at hun har dårlige dager - det har skjedd før at hun ikke ønsker å snakke med meg, og hun virker ofte sur og utrolig lett irritert. Hun sier at hun ikke vet hva det er, men at det har vært sånn i nærmere 10 år. Jeg reagerer på at hun vil møte veldig gode (barndoms)venner, men ikke vil prate med meg... De skulle åpenbart til byen for å ta en pils eller tre.
Krill Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 At hun vil møte barndomsvenner når hun har en tung tid tror jeg ikke du skal reagere så mye på. Vi jenter er litt sånn at vi har noen vi liker å betro oss til og iom at de har bodd sammen, så kjenner til kanskje til hennes "nykker". Likevel ville jeg nok spurt om en liten forklaring og "opplæring" på hvordan du skal oppføre deg under hennes raptuser. Synes det høres merkelig ut at hun legger på røret og stenger deg så utenfor uten skikkelig forklaring.. Du har jo noen behov du også. Og ting blir ofte litt enklere og mindre truende hvis de kommer på bordet. Jeg mener du kan be, på en vennlig måte, om at hun forteller deg hva som egentlig skjer. Si at du gjerne vil være der for henne men at du respekterer at hun ønsker fred, men at du hadde satt pris på en liten innføring i hva som skjer, hvor lenge det varer, hva hun trenger da osv.. Ellers blir det jo veldig usikkert for deg da.. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2010 #3 Skrevet 21. juli 2010 Lest begge innleggene dine, dama forsøker å bli kvitt deg uten å si det rett ut. Pinlig barnslig av henne å gjøre det på den måten. Men like fullt, hun er ikke interessert og vil at du skal skjønne det og slutte å plage henne.
MissStiles Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 At hun vil snakke med barndomsvenner skjønner jeg. Hun har kjent dem lengre enn deg. Men det virker alt veldig rart. Du burde kanskje ta en prat med henne og finne ut om hun vil noe mer eller ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #5 Skrevet 21. juli 2010 Enig i at hun ikke er interessert i deg, dessverre. Damer som vil noe mer svarer ikke på den måten.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2010 #6 Skrevet 21. juli 2010 Ta et hint; hun er ikke interessert, du maser for mye, la henne være ifred.
Grynte Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Det kan vel være hun fortsatt er interessert men at hun trenger litt mer tid for seg selv. Kanskje hun syns det er vanskelig å danne "par". La henne være -og vent på at hun tar kontakt selv. Kanskje hun føler at du "pusher".
Jade Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Hvis du ikke godtar at hun noen gang vil snakke med nære venner, men ikke med deg, så tror jeg bare du kan droppe dette forholdet med det samme. En person trenger som regel flere enn den hun dater. Dere har bare datet i 5 mnd. Du kan ikke sammenligne det med venner hun har hatt nesten hele livet!! Det kan jo hende at hun synes du er for innpåsliten og trenger litt "space". Kanskje hun er lei av deg? Eller kanskje hun er deprimert, og at du ikke er den hun ønsker å støtte seg til da. Resten av storyen din har jeg ikke tatt med i betraktning her, siden du ikke har linket til den.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Et godt eksempel på ei som har gått lei. Og et eksempel på en mann som ikke har antenner.
Gjest Hanne Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Vi bor langt fra hverandre og vi har ikke hatt noe kontakt før i dag, før jeg sendte en sms og spurte hva hun gjorde. Hun var nettopp kommet ut av dusjen og var naken for meg, skrev hun. Det ble litt skriving frem og tilbake og hun spurte hva jeg gjorde og jeg svarte ikke med lurt smil etter. Hun vet fra tidligere at det er noe praktisk arbeid. Jeg spurte (fortsatt via sms) om hun ville chatte. Fikk ikke noe svar. Jeg ringte henne og mobilen var slått av. Dette er veldig uvanlig, så jeg sendte en sms for å spørre om hun kunne ringe meg - og så ringte jeg selv opp igjen litt senere. Da ringte telefonen en gang og hun la på etter ett ring. Da ringte jeg opp igjen en gang til og hun var tydelig irritert. Spurte hvorfor hun la på, hun sa at hun holdt på å skrive en sms til meg og kom til å legge på. Sagt med stemma til Nils Karsten Alsvik/Ut i Naturen: Wow! Her ser vi et premieeksempel på menneskelig oppførsel av kategorien needy. Dette er en oppførsel som veldig sjelden vises så tydelig, men desto mer effektiv virker negativt på hunndyret. Virkningen på hunndyret kan opptre kontant og ha varig effekt. Det er ikke påvist hvorfor hanndyret opptrer på denne måten, da all forskning har vist at hannen aldri oppnår noe med denne metoden.
Gjest navnelapp Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 -Og det gjer ikkje hoa heller, om ho er i same posisjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå