Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på meg selv lengre. Før ble jeg betatt av menn veldig fort, men etter at eksen gjorde det slutt for bare en liten stund siden har jeg ikke blitt betatt av noen? Jeg har vært på ett par dater, hvor jeg sitter igjen med en følelse av; hva faen er dette"

Dette er gutter jeg normaltsett kunne falt for, nå er det absolutt ikke interessant. Er jeg for kravstor?

noen som har vært borti lignende? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er forsatt psykologisk avhengig av eksen. Det tar litt tid å kvitte seg med denne uheldige effekten.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vil si at det er bra å være kresen :)

Og tror nok at det man leter etter som voksen, etter noen havarerte forhold, er noe helt annet enn det man falt for da man var 18-20-25 år. Tror man setter helt andre krav - enkelt og greit.

Lykke til med datingen :klemmer:

Skrevet

Vil si at det er bra å være kresen :)

Og tror nok at det man leter etter som voksen, etter noen havarerte forhold, er noe helt annet enn det man falt for da man var 18-20-25 år. Tror man setter helt andre krav - enkelt og greit.

Lykke til med datingen :klemmer:

Det kan stemme. Jeg er 23 år, men har ett barn på 2 år, så jeg er jo ikke ute etter noe useriøst. Orker ikke å kaste bort tid på mannfolk som kun "bruker opp tiden min" men som jeg ikke er ordentlig forelsket i. I tillegg tror jeg at jeg fremdeles sammenligner menn der ute med eksen... Det forandrer seg nok med tiden håper jeg.

Skrevet

Du har lov til å være kresen. Synes det er sunt å være det. Vite hva du er ute etter. Spesielt når du ikke vil ha noe utseriøst. Jeg skjønner veldig godt at du ikke vil kaste bort tiden din på den ene og den andre som ikke vil det samme som deg.

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på meg selv lengre. Før ble jeg betatt av menn veldig fort, men etter at eksen gjorde det slutt for bare en liten stund siden har jeg ikke blitt betatt av noen? Jeg har vært på ett par dater, hvor jeg sitter igjen med en følelse av; hva faen er dette"

Dette er gutter jeg normaltsett kunne falt for, nå er det absolutt ikke interessant. Er jeg for kravstor?

Du har vel blitt mer voksen. Vet mer hva du vil ha, og lar deg ikke blende like lett av personer du ikke en gang kjenner. :vetikke:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Mest sannsynlig vil ingen norsk mann være god nok for deg de neste 20 år. Vil anbefale deg å venne deg til tanken på et liv uten mann. Som alenemor og kvinne vil du innen kort tid se på det som luksus og fryde deg over de håpløse medsøstrene dine som orker å ha en mann som ødelegger livet deres.Med andre ord ser fremtiden din meget lys ut!

Skrevet

Mest sannsynlig vil ingen norsk mann være god nok for deg de neste 20 år. Vil anbefale deg å venne deg til tanken på et liv uten mann. Som alenemor og kvinne vil du innen kort tid se på det som luksus og fryde deg over de håpløse medsøstrene dine som orker å ha en mann som ødelegger livet deres.Med andre ord ser fremtiden din meget lys ut!

:skratte: håper jeg finner en bra mann en dag jeg da^^ hvis ikke jeg får et så fint syn på saken som deg da :)

Skrevet

Om det ble slutt mellom deg og ex'en for bare en liten stund siden, er det jo overhodet ikke noe merkelig om du ikke har falt for noen andre ennå. Hvorfor har folk det så travelt med å finne en ny?

Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg fatter virkelig ikke hvorfor det er så mange som bekymrer seg for å være for kresne. Det er den dagen du slutter å være kresen i det hele tatt at du burde begynne bekymre deg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg fatter virkelig ikke hvorfor det er så mange som bekymrer seg for å være for kresne. Det er den dagen du slutter å være kresen i det hele tatt at du burde begynne bekymre deg.

Tja... Noen av oss er så redde for å være desperate at vi aviser alt som har et fnugg av potensiale... Er ikke så smart det heller.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det så rart, da? "For bare en liten stund siden"? Hvor ofte driver du og blir betatt av menn, da? :klø: Jeg har vært singel i tre år nå, og det har skjedd kanskje maks et par ganger i året at jeg blir betatt. Og da sier jeg bare betatt - ikke noe mer enn det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du med en mann som bare vil være slem mot barnet ditt, og som barnet ditt sannsynligvis ikke vil like?

Menn liker bare sine egne barn som de har vært med på å lage. Er du heldig, kan du finne en mann som liker barnet ditt som sitt eget. Å finne en sånn mann er som å finne en firkløver på en eng ... eller en nål i en høystakk ...

Vil jo ikke ta fra deg motet, for du kan jo være heldig å møte på en av den edlere sort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...