Nigella Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Sover du den bort? Er du sammen med familie? Jobber du? Har du en hobby forbeholdt søndag? Slik er en typisk søndag for meg: Sover lenge og koser/klenger på sambo. Vanligvis er jeg ute store deler av dagen i turterreng i nærheten eller på fjellet. Hvis været er for ille er jeg på trening istedenfor. Kaffebesøk av/til famile/venner (hjemme, ikke cafe). Spise ute hvis økonomien tillater det. Typisk ringedag til famile og venner utpå kvelden. Av og til kino. (men idag er sjeg bare fyllesyk og gidder ingenting selv om sola skinner) Hva gjør du på søndag?
Donnie Darko Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Jeg la meg en gang på morrakvisten og våkna ca. i 4 tida.. regner med at jeg skal til noen venner eller noe... kjeder meg ihvertfall. Kino var en god idé
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Sover til ca 12, er på internett. Middag hos familie ca annen hver søndag. Lager ellers god met hjemme (lasagne, taco, pizza). Sjelden ute på tur(enda jeg er fra en turfamilie). Innimellom kino/video med venner på kvelden. Ser eller tv. meget innholdsrikt, med andre ord.
¤Tiili¤ Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Typisk søndag: Sove lenge annenhver søndag (pga en datter på 4 som ikke vil sove lenge) Være på internett Går alltid tur på søndager Kino Lager aldri middag, siden datteren min spiser mindre enn en fugl, og sambo alltid jobber på en søndag omtrent, han er baker. av og til på middag hos svigers, da.. sløve se tv legge dattera se mer tv er mer på internett. Der!Så spennende var det! :blunke:
Rachel Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Står opp før 8, tar en lang dusj og hårkur. Sminker meg og spiser frukt og et rundtstykke til frokost. Resten av dagen går med til familie, internettsurfing/mailskriving, lesing (både fag-og skjønnlitteratur), ringer av og til en venninne, og ser litt TV om kvelden. (I kveld skal jeg se søndagfilmen på TV2, som er Sliding Doors med Gwyneth Paltrow.) I tillegg går jeg alltid en tur ut, det gjør jeg hver dag. Reker litt gatelangs og titter. Jeg skriver av og til brev som jeg poster mandag.
-Christine- Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Søndag er den beste dagen i uka mener nå jeg! En deilig dag til å bare gjøre ingen ting... Mine søndager er som regel slik : Sove lenge... se på TV,være MYE på internett,se en film, besøke venner, spise pizza ute, evt. lage god middag.. slappe av på sofan, lese blad, ha besøk... Ja, rett å slett gjøre INGENTING Viss jeg har vært på fest kvleden før består dagen i å spise MYE mat og sitte å se på TV/film sammen med andre fyllesyke venner...
Gjest Malena Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Jeg har som oftest noen store prosjekter på gang i helgene - denne helgen har det vært baking, ommøblering og vasking på lørdag. Lørdag bakte jeg pizzahorn, skillingsboller og en mandelkake. Idag har jeg vasket klær og ryddet garasjen (hatt god hjelp av min eks-mann) - til gjengjeld laget jeg to store pizzaer som vi spiste til middag. Turer går jeg hver dag siden jeg har hund - idag har jeg faktisk gått to runder med ham. Nå skal jeg snart hoppe i dusjen, vaske håret og ta fotbad før Farmen starter. Etter Farmen skal jeg lese og oversette noen dokumenter som jeg skal ha med på jobb imorgen. Skulle mange ganger ønske at jeg kunne gi litt mer blaffen og kanskje slappe av en hel dag - tror ikke jeg kan huske at jeg har kjedet meg f.eks. Men nå kaller dusjen hvis ikke hele planen min skal gå i vasken.
Pip Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Søndag er den beste dagen i veka! :D Hmmm... Hender eg får med meg ei gudsteneste - i tilfelle etter ein god frukost (er jo emtrent einaste sjansen i veka til å bruke så lang tid ein vil på frukosten!). Går gjerne ein tur på fjellet - no om hausten er det jo heilt nydeleg! Besøkjer/får besøk på ettermiddagen ofte. Elles så er jo me studentar, som bur i byen av den grunn, og ein del helger går difor med til å reise på besøk til familie og vener som bur andre stader...
Pip Skrevet 28. september 2003 #10 Skrevet 28. september 2003 ...gløymde å seie at noko av det gode med søndag, er at ein kan lese skjønnlitteratur i staden for pensum utan dårleg samvit!!
vrimmel Skrevet 28. september 2003 #11 Skrevet 28. september 2003 liker ikke søndager, har aldri likte dem - så jeg sover så lenge som mulig og venter på mandag..
Dødspingvinen Skrevet 28. september 2003 #12 Skrevet 28. september 2003 Som oftest er vi på søndagsbesøk hos sambos familie. Resten av dagen går med til å slappe helt av, kasnkje leie en film, spise gooood søndagsmiddag og bare nyte hverandre :D
Nøtteliten Skrevet 28. september 2003 #13 Skrevet 28. september 2003 Pleier ikke gjøre noe som helst egentlig.. Trener en times tid. Men ellers så skjer det ikke så mye her..
Gjest Starya Skrevet 28. september 2003 #15 Skrevet 28. september 2003 Sove lenge, vaske kopper, sykle tur, lage middag, slæppe åff, data.. Av og til en kinotur.
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #16 Skrevet 28. september 2003 Søndag først og fremst leser jeg lørdagsavisene, (rekker aldri det på lørdag). spiser masse frokost, drikker masse te, leser mange aviser. Sover litt lengre enn vanlig.. så får jeg kanskje besøk, eller jeg resier ut til noen. Venner eller familie. Kanskje jeg leser en bok eller hører på musikk, vasker litt klær, snakker i telefon, lager mat. Også jogger jeg med en veninne hver (?) søndag!! Liker søndag jeg :D
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. september 2003 #17 Skrevet 28. september 2003 De søndagene jeg ikke er på jobb sover jeg lenge, tusler rundt i loffeklær, gjør litt husarbeid som vi ellers aldri får gjort..., av og til middags/kaffebesøk, går kanskje en tur, ser gjerne en film, surfer på nettet, slapper av og koser med min kjære Og jobber jeg helg, så gjør jeg de samme tingene i tillegg... (Bortsett fra å sove lenge hvis jeg skal på tidligvakt.....) Så det ser ut som mine søndager er som alle andres! :kgsmil:
Gjest Zalomine Skrevet 28. september 2003 #18 Skrevet 28. september 2003 Søndager sover jeg til jeg har lyst til å stå opp, småsnakker med sambo til han er så våken at han også vil stå opp (eller kose da...) Vi spiser en lat frokost og slapper av. Dusjer... Enten spiser i en deilig søndagsmiddag, eller så er det slett ingen middag. Det avhenger enkelt og greit av en eneste ting: Spiller Brann hjemmekamp denne søndagen? I så tilfelle er vi på stadon (I dag måtte jeg være hjemme og se kampen på tv, for jeg er syk og fikk ikke lov av min samboer til å gå ut og fryse) Kampdag er det somregel ikke tid til middag. Innimellom så sløver jeg. Sitter forran pc'n. Snakker kanskje i telefonen, beveger meg nesten sikkert ikke ut (med mindre jeg skal på kamp) Før gikk vi mye tur på søndager, det har tatt litt slutt. Eller så rydder jeg litt, vasker klær og sånn. Siden jeg er syk denne helga, så har jeg sløva ekstremt, ikke kommet meg ut av pysjamasen i det hele tatt, hverken i dag eller i går (har vært i dusjen altså, men tok den påigjen) Rolig helg.
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2003 #19 Skrevet 29. september 2003 Søndagene er jeg som regel deprimert og patetisk. Av en eller annen grunn har jeg alltid ekstra mye kjærlighetssorg og savn etter eksen på søndager, pluss søndagsyndrom. Fysj og æsj. I går orket jeg ikke å stå opp, sov hele dagen.
philippa starck Skrevet 29. september 2003 #20 Skrevet 29. september 2003 Søndag er den dagen vi kan gjøre ting sammen. Kjører en tur - går en tur (langs veien, ikke i fjellet... :oops: )- prøver å gjøre noe "familieaktig" sammen med Knotten på 9 mnd. I går var vi på Voss på visning på en hytte, og gikk tur og spiste middag der oppe. Ellers blir det en film på kveldingen, mye latskap. Og forresten: ofte middagsbesøk hos svigisene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå