Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er riktig forum, men prøver likevel :)

Som tittelen sier ønsker jeg å feire min fantastiske ektemann når han fyller 40 år. Vi bor et godt stykke fra hjemplassen hans, så jeg vurderer å kjøpe flybilletter slik at han får seg en tur "hjem" på bursdagen, men vil liksom gjøre noe mere. Noen som har gode forslag til noe vi kan gjøre bare oss to, eller hva slags type aktivitet eller fest man kan gjøre med familien og venner?

Det er ikke noe must at vi må dra til hans hjemplass, det kan også være feiring hjemme eller andre steder hvis dere anbefaler noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er riktig forum, men prøver likevel :)

Som tittelen sier ønsker jeg å feire min fantastiske ektemann når han fyller 40 år. Vi bor et godt stykke fra hjemplassen hans, så jeg vurderer å kjøpe flybilletter slik at han får seg en tur "hjem" på bursdagen, men vil liksom gjøre noe mere. Noen som har gode forslag til noe vi kan gjøre bare oss to, eller hva slags type aktivitet eller fest man kan gjøre med familien og venner?

Det er ikke noe must at vi må dra til hans hjemplass, det kan også være feiring hjemme eller andre steder hvis dere anbefaler noe :)

Heihei=) ja forstår godt at det ikke er så lett å bestemme seg for slikt, er alltid vanskelig det.

Menne hva med å holde en temafest? kjenner mange som har gjort det til sine 40 årsdager og det har vært en stor suksess! eks Cowboyfest, 80 talls fest ol...

Og til gave til mannen din kan no du gi han en spesiell opplevelse, eks ting han har hatt lyst å prøve men aldri turt eller bare ikke kommet så langt at det har blitt gjort. Jeg fikk tandemhopp i bursdags gave å det er den beste jeg noen gang har fått, eller rafting ol, eller gå på fjellvandring fra hytte til hytte om han er frilufts menneske...

Lykke til og håper du fikk noen ideer av dette.

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg skal feire min egen 40-års dag i november.

Venninnen mine kjenner ikke hverandre og er ikke de som organiserer noe for meg. Skal jeg gjøre noe, må jeg arrangere det selv. Lurer på å dra avgårde den langhelgen, men det er det med penger da. Og hvem skal jeg be med meg ? Kan jo stikke ut på en restaurant, men det er alltid noen som ikke liker maten der etc. Jeg er rådvill! Bursdagen min i fjor var utrolig kjip og trist så jeg vil at denne bursdagen skal bli knallbra!! Noen ideer ?

AnonymBruker
Skrevet

ha en skikkelig kosekveld, med massasje osv!

Anonymous poster hash: 97c5e...a4d
AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg til jeg blir 40. :-( Er glad for at jeg bare er 25! :)

Anonymous poster hash: 3d459...ca6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn som fyller 40 her...

Muligens noen som tenker elskerinnen planlegger noe og må toppe det?

Anonymous poster hash: 0585d...aed
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg skal feire min egen 40-års dag i november.

Venninnen mine kjenner ikke hverandre og er ikke de som organiserer noe for meg. Skal jeg gjøre noe, må jeg arrangere det selv. Lurer på å dra avgårde den langhelgen, men det er det med penger da. Og hvem skal jeg be med meg ? Kan jo stikke ut på en restaurant, men det er alltid noen som ikke liker maten der etc. Jeg er rådvill! Bursdagen min i fjor var utrolig kjip og trist så jeg vil at denne bursdagen skal bli knallbra!! Noen ideer ?

Men du? Må du kuppe ts sin tråd? Kan ikke du lage din egen? ;)

Anonymous poster hash: e3665...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...